Dat is de link waar jouw foto staat je kan ook rechtsklikken op je foto en dan image locatie kopieren klikken dan op die bergjes klikken en dan de locatie plakken
Op een fotografieforum zoals www.belgiumdigital.com is het uiteraard de bedoeling om foto’s te delen met andere gebruikers. In de Fotohoek en enkele andere forumonderdelen is het zelfs verplicht om één of meerdere foto’s te plaatsen bij elk nieuw begonnen topic.
Hoe je exact een foto kan toevoegen in een topic lees je gedetailleerd in de Knowledgebase.
Met behulp van de IMG-functie zorg je ervoor dat de foto(‘s) onmiddellijk voor iedereen zichtbaar is in het topic dat je aanmaakt. Plaats dus géén link naar je hele website of naar een pagina van je website waar de foto staat die je wilt laten zien.
Opgelet! De precieze richtlijnen voor foto’s kunnen afhankelijk zijn van het forum(onderdeel) waarin ze geplaatst worden. Lees dus altijd vooraf de respectievelijke forumsticky’s!
Neen, doe ik ik heb de foto openstaan in google in 900 pixels,maar als ik de link kopier dan geeft hij de tumb.
weird... kan ook aan mij liggen hoor
Hij geeft hem nu goed weer hoor laat de commentaren maar komen
leuke poging
bij de rechterarm van je zoon ben je een stukje vergeten en bij jullie linkerarmen daar is het mij te blauw en eventueel een stukje vergeten maar voor een eerste keer zeker niet slecht
maar neem de tijd voor het selecteren want je ziet nog bij je zoon een blauwe lucht zitten. worth1000
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment