![](http://dl.dropbox.com/u/38492177/IMG_9054.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Febe
Collapse
X
-
-
Re: Febe
tja,
ik vrees dat je toch iets selectiever gaat moeten zijn in je foto's. Je hoéft niet alle dagen er ene te posten, hé.
Comment
-
Sien de pose vind ik wel mooi, ook de belichting is niet slecht. Kleurtjes ok.
Dan nu het slechte nieuws. Te weinig KB om je foto tot zijn recht te laten komen. Ik heb dat soms ook.
Ik lees dat je op verkenning bent in PS. Daar kan je een foto mee opwaarderen maar ook helemaal om zeep helpen. Ik vrees dat dit hier het geval is. Mijn ondervinding door op dezelfde steen te schoppen is om weer van je raw te vertrekken en niet verder te werken op een jpeg waar je al op bewerkt hebt. Ik werk met PSP en daar had ik fotoverbetering in gebruikt op de reeds bewerkte foto en zo de foto van die akelige blokjes voorzien. Probeer het eens opnieuw en als hij er beter uitkomt plaats je hem er best onderIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Je bewerking heeft het verknoeit Sien, maar het is wel mooi gefotografeerd vind ik,zou dit beslist eens opnieuw doen, want het is als beeld wel mooi en de moeite waard om hier iets moois van te maken, Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Comment