Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hij staat er heel scherp op,ik zou alleen het rechteroogje wat oplichten en de compo wat meer verzorgen, wat minder ruimte links en bovenaan, rechts zoveel mogelijk behouden, een mooie hoor, grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Hij staat er heel scherp op,ik zou alleen het rechteroogje wat oplichten en de compo wat meer verzorgen, wat minder ruimte links en bovenaan, rechts zoveel mogelijk behouden, een mooie hoor, grtjes Francine
Met dat linkeroog heb ik echt hulp bij nodig kom niet tot een mooi resultaat het wordt gauw onnatuurlijk.Bij het rechteroog scheen de zon erin vandaar dat die mooier uitkomt.
Met dat linkeroog heb ik echt hulp bij nodig kom niet tot een mooi resultaat het wordt gauw onnatuurlijk.Bij het rechteroog scheen de zon erin vandaar dat die mooier uitkomt.
Een grote held ben ik ook niet in PS-Elements maar ik denk - nou ja, net even thuis
geprobeerd - dat je een heel eind komt op de volgende manier:
Met het 'lasso'-dingetje het oog (niet de vleesrand) selecteren, Histogram oproepen en dan
met de rechterschuif naar links tot je een bevredigend resultaat hebt. Niet teveel, want het
oog zit wel aan de schaduwkant.
Ik heb het op een andere manier gedaan. Heb eerst de foto geopend daarna levels geopend daar met de schuifjes gesleept tot het linkeroog naar mijn zin was de gehele foto was opgelicht Laagmasker die naast de levels stond eerst gevuld met zwart daarna de penseel gepakt en met wit de oog weer terug geschilderd zodat de rest van de foto weer zijn normale kleur terug kreeg.
Comment