Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Op taal word je hier niet beoordeeld. No worries!
Op foto's wel. Deze heeft iets onnatuurlijk in de bewerking. Weet niet goed wat. Anderen misschien wel. De zee ziet er in Japan misschien heel anders uit dan hier?
Hij staat ook niet helemaal recht en mist scherpte op de rotsen.
Nog eens proberen.
groetjes, Chris.
Op taal word je hier niet beoordeeld. No worries!
Op foto's wel. Deze heeft iets onnatuurlijk in de bewerking. Weet niet goed wat. Anderen misschien wel. De zee ziet er in Japan misschien heel anders uit dan hier?
Hij staat ook niet helemaal recht en mist scherpte op de rotsen.
Nog eens proberen.
groetjes, Chris.
Ik heb het gevoel dat de zee een beetje in een deuk staat/ligt ipv 100% recht. Alsof die bergop gaat, wat normaal niet kan. Ligt dit misschien aan de bewerking? Ik denk dat dit het 'onnatuurlijke' is dat er bedoeld wordt.
Inderdaad ook op de scherpte letten.
Wat vind je van mijn foto? Heb ik te veel contrast/licht in?
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Comment