Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Een fotootje van mijn kleinzoontje en een experimentje,gisteren een beetje geprutst aan een eerste Out of Bound poging .Graag jullie mening,Grtjes Francine
hele mooie fotografie
Heel verzorgde afwerking
Was het kereltje wat verkouden ?...Heeft precies een achterlichtje
Groetjes
Marc
Heu Brombeer, nu ben ik toch even niet mee hoor
Aaah ik weet al wat je bedoeld,zijn neusje, had dit nog niet opgemerkt,weet nie hoe dat komt,niet verkouden hoor,misschien op het neusje gelegen tijdens het slapen, pas uit bed he
niet te veel achter zoeken Francine...naargelang de hoek op het scherm waarmee ik hem bekijk is het alsof het neusje licht afwijkt van kleur...waardoor je zou kunnen denken dat het kereltje zijn neusje wat rood ziet...Bij ons zeggen ze dan dat zijn achterlichtje brandt...
Kan natuurlijk ook van schnapps zijn maar acht dit onwaarschijnlijk op die leeftijd
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Voor mij is het een mooi, helder en zorgvuldig gemaakt portret.
De beren storen absoluut niet bij de gewenste aandacht voor de kleine mens.
Het gelige randje om de foto nr 1 vind ik echter wat minder mooi.
De speelse 'Out of Bound' is best wel grappig.
Maar de kleine man zit daarbij wel wat krap in het kader.
Ik weet niet met welk programma je werkt om jouw foto's gereed te maken voor publicatie
maar bij mijn pogingen met PS(E) op een download (kader even verwijderd) kreeg ik bij
het histogram met de auto-functie toch een net nog iets pittiger resultaat. Ongeveer
hetzelfde bereikte ik met 'auto smart fix'.
Last edited by Plaatwerker; 29 november 2011, 08:15.
Reden: tikfout
Comment