Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De originele foto's zijn stukken beter dan de opgekuiste versies.
Om de dame in kwestie te plezieren kan je misschien dit eens proberen: zet de originele op de eerste laag en de bewerkte erboven. Haal dan de dekking van de bewerkte naar beneden tot het resultaat er net niet tè opgekuist uit ziet. Ik heb het geprobeerd en je hebt eigenlijk maar 25% van de "kuislaag nodig.
De originele foto's zijn stukken beter dan de opgekuiste versies.
Om de dame in kwestie te plezieren kan je misschien dit eens proberen: zet de originele op de eerste laag en de bewerkte erboven. Haal dan de dekking van de bewerkte naar beneden tot het resultaat er net niet tè opgekuist uit ziet. Ik heb het geprobeerd en je hebt eigenlijk maar 25% van de "kuislaag nodig.
Groetjes, Chris
Dit is inderdaad een heel goede manier om niet te overdrijven en het naturelle te behouden,als de dame in kwestie dit zelf nodig mocht vinden, ik vind in elk geval de ongepoetste veel mooier, Grtjes Francine
Comment