Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DOW at sundown

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DOW at sundown

Hoi Brombeer, terug van weggeweest ? Mag ik je feliciteren met je originele (de 1ste) opname. Prachtig van sfeer en de silhouetten mooi uitgebouwd tegen het heerlijke licht. In je up-date is voor mij de sfeer verdwenen en krijgt men een klassieke uitgeborstelde foto - mijn mening en mijn gevoel
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Re: DOW at sundown

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Mooie update Compo is inderdaad beter dan deze van Anaisje. Wel even recht trekken, die pijpen hellen naar rechts.
      Bedankt voor je reactie. Aangezien den deze van Anaisje in hetzelfde bedje ziek is en als je kijkt naar de richting van de rookpluimen kan ik enkel maar aannemen dat er straffe wind stond Nee, nee is een grapje...je zult wel gelijk hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
      foto 1 vind die zachte wolken-vegen juist heel bijzonder
      Bedankt fena

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Hoi Brombeer, terug van weggeweest ? Mag ik je feliciteren met je originele (de 1ste) opname. Prachtig van sfeer en de silhouetten mooi uitgebouwd tegen het heerlijke licht. In je up-date is voor mij de sfeer verdwenen en krijgt men een klassieke uitgeborstelde foto - mijn mening en mijn gevoel
      Bedankt G.R. denk er ongeveer hetzelfde over...maar...over smaken valt niet te twisten. Aangezien m'n Anaisje en ik het al meer dan dertig jaar samen uitzingen vullen we elkaar aan qua mening en zien we dit als een verrijking

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
      X