Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrij als een vogel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrij als een vogel

Nog een oud kiekje dat ik wel leuk vind...

Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
    "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

Re: Vrij als een vogel

Mogelijks is deze foto leuk. Je samenstelling (compo) zou stukken anders kunnen. Je hebt tamelijk hard flitslicht bij een snelheid van 1/80 sec op 400 ISO. Met een brandpuntsafstand van 85 mm op dergelijke afstand had de iso gerust een stuk lager gekunnen, het diafragma wat meer dichtgeknepen en een snelheid van 1/125. Door een groter diafragmagetal (kleinere opening) had het duifje ook wat frisser kunnen overkomen wegens een grotere scherptediepte. De cijfers zijn louter theorie en hoe ik het zou proberen. (Er zijn kraks die dit perfect kunnen berekenen maar ik kom ook maar vanachter de koe haar staart .) Je met het uitproberen en zien waar je terecht komt. Je bestand is amper 100 kb daar waar dit forum je gerust tot 4 à 500 laat gaan. Dit zou de foto zeker ten goede komen. (zie de rastervorming in het donkere portaal links van de kooi)
    Maar laat je niet ontmoedigen...Gent en Brugge zijn ook niet op één nacht gebouwd.
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
    X