Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Staat er zeker mooi op. Ik vraag me alleen af, hoe die wordt als je het bovenste gedeelte er af haalt. Ik bedoel dan dat je het gedeelte van het dunne takje dat over de dikke tak gaat, niet meer ziet. Ik denk dat de foto dan meer rust uitstraalt.
Ik wou dat ik hem had gemaakt, voor mij hoeft het takje boven helemaal niet weg gepoetst te worden. Die beestjes leven nu eenmaal op en tussen de takken.
Mooi scherp waar hij scherp moet zijn. Voor mij
Ik wou dat ik hem had gemaakt, voor mij hoeft het takje boven helemaal niet weg gepoetst te worden. Die beestjes leven nu eenmaal op en tussen de takken. Mooi scherp waar hij scherp moet zijn. Voor mij
pedeveje heeft de woorden geplaatst die ik zou plaatsen, dus voor mij moeite gespaard
Renée
Staat er zeker mooi op. Ik vraag me alleen af, hoe die wordt als je het bovenste gedeelte er af haalt. Ik bedoel dan dat je het gedeelte van het dunne takje dat over de dikke tak gaat, niet meer ziet. Ik denk dat de foto dan meer rust uitstraalt.
Ik volg!
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment