Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oog in de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oog in de sneeuw

In al de sneeuw vorig jaar heb ik véél foto's getrokken. Dit is een van mijn persoonlijke favorieten, ik ben benieuwd wat jullie oordeel hierover is...

Camera Nikon D3000
    Exposure 0.002 sec (1/640)
    Aperture f/5.0
    Focal Length 60 mm
    ISO Speed 200
    Exposure Bias +1 EV
    Flash No Flash

Edit; kleine opschoning van de donkere vlek links in het kader en verwijdering van de signature.

Last edited by _Gwen; 24 november 2011, 22:53.
    Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

Re: Oog in de sneeuw

Gedurfde uitsnede - waarmee ik niet direct wil zeggen dat hier sterk is gecropt.
    Het type illustratie voor in een tijdschrift.

Voor mij heel goed.

Zelf zou ik rechts een klein randje nog afdoen waarmee het donkerder plekje rechtsmidden vervalt.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Voor mij een hele mooie,vooral de combinatie van de kleuren en de compo vind ik hier heel geslaagd Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Over zo'n foto kan ik niet meer zeggen als:
        ik smelt gewoon weg in zijn oogje

vind het een pracht van een foto...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Heel speciaal, knappe blik van de hond en heel goede dof. Vind dit een geweldige foto.
          Alleen je handtekening liever weg ofwel in het hoekje links beneden, want zo trekt die voor mij veel te veel de aandacht.
          Ann
          Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Prachtig !

Alleen de handtekening zou ik links onderaan plaatsen.
            Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
            "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

Comment

Bedankt voor de leuke commentaren!! Ik heb alvast een kleine opschoning gedaan en de aangepaste foto toegevoegd. De handtekening is verwijderd en de vlek links is verwijderd.
              Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

Comment

Een schoolvb waarin wordt bewezen hoe belangrijk het is dat de ogen scherp zijn.
                Alles mag onscherp zij of stijf staan van bewegingsonscherpte, als de ogen scherp zijn zit je goed.
                Ik ben geen fan van opvallende handtekeningen, maar hier vind ik ze wel goed geplaatst mede door de kleur die je gegeven hebt.
                Als je deze in een kadertje gaat steken en aan de muur gaat hangen, zou ik wel het handtekening weglaten.

Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

mooi!
                  da's al wat ik kan zeggen
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

knappe compo
                    Het oog mooi scherp, trekt daardoor alle aandacht naar zich toe.
                    Je moet er maar op komen, en dan ook nog op die manier vast leggen

Comment

knap gedaan!!!
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Dit is een van mijn persoonlijke favorieten, ik ben benieuwd wat jullie oordeel hierover is...
                        Mijn mening? Da's ook één van mijn favorieten deze week
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                        X