Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou croppen tot de palen die boven haar hoofd uitsteken weg zijn,een langere en smaller uitsnede bedoel ik, die twee zonnen zijn volgens mij een over het hoofd geziene fout, vind dit niet mooi,Het beeld op zich zal mits deze aanpassingen volgens mij veel mooier worden,de kleurtjes vind ik anders wel mooi en het meisje staat er heel naturel en mooi op, Grtjes Francine
ik stel mij hier de vraag, waarom hdr? als het al een hdr is, lijkt mij meer op een kleurcorrectie
van hoeveel fotos is deze gemaakt?
Volgens mij is dit ook geen Hdr, wel een samengesteld beeld , een tegenlicht opname met schaduwen op het meisje die praktisch recht naar beneden vallen, zie onder de kin,kan niet in dit geval meen ik, het meisje heeft ook geen licht achteraan in het haar,dus het beeld klopt niet. Grtjes Francine
Allemaal bedankt voor de reacties, zo leren we ook noge eens iets he.
De 2 zonnen zijn eigenlijk een weerspiegeling op de zee. Had hier nog niet bij stilgestaan dat dit een "fout" was.
De foto zelf bestaat uit 3 foto's met bracketing ( of zo iets ) getrokken 1tje + 2, eentje origineel en eentje -2 als ik mij niet vergis.
En het was maar een eerste probeerseltje
Ben een thuisfotograaf en we doen het voor de fun, ni om geld te verdienen. daarvoor ben ik belange ni goed genoeg. Maar het is het plezier dat telt he en met de nodige reacties kunnen we ons alleen maar vebeteren.
Allemaal bedankt voor de reacties, zo leren we ook noge eens iets he.
De 2 zonnen zijn eigenlijk een weerspiegeling op de zee. Had hier nog niet bij stilgestaan dat dit een "fout" was.
De foto zelf bestaat uit 3 foto's met bracketing ( of zo iets ) getrokken 1tje + 2, eentje origineel en eentje -2 als ik mij niet vergis.
En het was maar een eerste probeerseltje
Ben een thuisfotograaf en we doen het voor de fun, ni om geld te verdienen. daarvoor ben ik belange ni goed genoeg. Maar het is het plezier dat telt he en met de nodige reacties kunnen we ons alleen maar vebeteren.
excuseer mij aub, ik ben msch te traditioneel qua kleuren
denk dat de ouders of grootouders hier heel blij mee zijn aan hun muur, en jij msh ook!!
Comment