Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomer hdr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zomer hdr

Eerste probeersel met hdr foto van mijn dochtertje.

Alle reacties zijn welkom, we posten om te leren he

Alvast bedankt
    Nikon D4s en wat glas // en een sb910 lichtje

Re: Zomer hdr

Ik vind deze niet slecht. Schoontje voor in het album.
    Zie ik links bovenaan een vlek op je sensor
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

ja, speciaal, mooi
      met 2 zonnen!
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

voor mij is de kleur niet goed
        wel mooie compositie
        kzou deze wel eens origineel willen zien
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik zou croppen tot de palen die boven haar hoofd uitsteken weg zijn,een langere en smaller uitsnede bedoel ik, die twee zonnen zijn volgens mij een over het hoofd geziene fout, vind dit niet mooi,Het beeld op zich zal mits deze aanpassingen volgens mij veel mooier worden,de kleurtjes vind ik anders wel mooi en het meisje staat er heel naturel en mooi op, Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

ik stel mij hier de vraag, waarom hdr? als het al een hdr is, lijkt mij meer op een kleurcorrectie
            van hoeveel fotos is deze gemaakt?
            Last edited by Frie01; 24 november 2011, 13:06.
            mvg Wilfried

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              ik stel mij hier de vraag, waarom hdr? als het al een hdr is, lijkt mij meer op een kleurcorrectie
              van hoeveel fotos is deze gemaakt?
              Volgens mij is dit ook geen Hdr, wel een samengesteld beeld , een tegenlicht opname met schaduwen op het meisje die praktisch recht naar beneden vallen, zie onder de kin,kan niet in dit geval meen ik, het meisje heeft ook geen licht achteraan in het haar,dus het beeld klopt niet. Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Allemaal bedankt voor de reacties, zo leren we ook noge eens iets he.
                De 2 zonnen zijn eigenlijk een weerspiegeling op de zee. Had hier nog niet bij stilgestaan dat dit een "fout" was.

De foto zelf bestaat uit 3 foto's met bracketing ( of zo iets ) getrokken 1tje + 2, eentje origineel en eentje -2 als ik mij niet vergis.

En het was maar een eerste probeerseltje

Ben een thuisfotograaf en we doen het voor de fun, ni om geld te verdienen. daarvoor ben ik belange ni goed genoeg. Maar het is het plezier dat telt he en met de nodige reacties kunnen we ons alleen maar vebeteren.
                Nikon D4s en wat glas // en een sb910 lichtje

Comment

Haar glimlach is zo lief, zo spontaan, zo gemeend, dat me al die zever die hierboven
                  staat me geen rats kan verdommen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djsfix Bekijk bericht
                    De 2 zonnen zijn eigenlijk een weerspiegeling op de zee. Had hier nog niet bij stilgestaan dat dit een "fout" was.

Ben een thuisfotograaf en we doen het voor de fun, ni om geld te verdienen. daarvoor ben ik belange ni goed genoeg.
                    die 2 zonnen vond ik geen fout, hé. 'k Vond het speciaal en leuk

ik en heel veel anderen zijn ook 'maar' huis-tuin en -keukenfotografen hoor
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djsfix Bekijk bericht
                      Allemaal bedankt voor de reacties, zo leren we ook noge eens iets he.

De foto zelf bestaat uit 3 foto's met bracketing ( of zo iets ) getrokken 1tje + 2, eentje origineel en eentje -2 als ik mij niet vergis.

En het was maar een eerste probeerseltje

Ben een thuisfotograaf en we doen het voor de fun, ni om geld te verdienen. daarvoor ben ik belange ni goed genoeg. Maar het is het plezier dat telt he en met de nodige reacties kunnen we ons alleen maar vebeteren.
                      excuseer mij aub, ik ben msch te traditioneel qua kleuren
                      denk dat de ouders of grootouders hier heel blij mee zijn aan hun muur, en jij msh ook!!
                      mvg Wilfried

Comment

Working...
                      X