Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb er wat moeite mee.
Wilde je de leeuwen horizontaal?
Wilde je diagonalen?
Ik kan het er niet echt uit opmaken, daarom mijn probleem.
Het dak is ook uitgebrand.
Contrast mag van mij ook wat omhoog.
Maar wel volhouden hoor, zelf heb ik ook niet zoveel kaas gegeten van Architectuurfotografie, anderen daarentegen.........kijk maar eens hier in beginnershoek rond, en dan ook in SC natuurlijk .
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Knap gezien Mis wel wat scherpte door het glas. Probeer wat te verscherpen en het contrast te verhogen.Wel even de lenscorrectie toepassen (tonvorming door de 18 mm).
We waren daar met een stel klasgenoten, en ik zag iedereen aan zijn statief prutsen enzo en ik wou gewoon wat anders proberen. Toen kwam dit.
Ik ben helemaal geen held in architectuur, daarom dat ik hier de reacties best leuk vind.
Ik sta echt nog op het punt van proberen, proberen, en af en toe eens iets leuk te ontdekken. ( maar tis niet omdat ik het leuk vind, dat iedereen er zo over denkt)
Ik ga zeker nog eens terug naar dat gebouw en dan zal het perfect zijn
Photography = see the world through someone`s eyes
Comment