![](http://dl.dropbox.com/u/38492177/IMG_8735.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Senior (ita)
Collapse
X
-
-
Re: Senior (ita)
dat zegt me wel iets
maar had graag de wimpers scherper gezien
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtdit is heel knap Sien, proficiat!!!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
mijn eesrte gedacht was wat een vreemd camera standpunt.
maar hoe langer ik kijk hoe beter ie wordt en moet zeggen na even kijken vind ik het echt wel een pracht plaatje.
knap hoe het licht de lijnen van het gezicht aftekend. en die blik van verwondering/verlangen/ alsof ze onze lieve vrouw ziet verschijnen.
groetjes
renske
Comment
-
Het is idd. een zeer goed camerastandpunt,( het roept vragen op van naar wat, naar wie).
Het beeld is ook zacht, wat ik normaal liever bij kinderen zie, maar hier is dat wel op zijn plaats.
Dus een goeie foto, voor mij.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Heel knap Sien! Vraag me echt af waar deze persoon zo verwonderd naar kijkt.
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtmijn eesrte gedacht was wat een vreemd camera standpunt.
maar hoe langer ik kijk hoe beter ie wordt en moet zeggen na even kijken vind ik het echt wel een pracht plaatje.
knap hoe het licht de lijnen van het gezicht aftekend. en die blik van verwondering/verlangen/ alsof ze onze lieve vrouw ziet verschijnen.
groetjes
renske
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
Comment