Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Neem aan dat dit niet aanspreekt om commentaar op te geven wat er te verbeteren is jammer.
'k zal eens proberen:
1. foto is geflitst: hard licht. Ik heb ook al verschillende foto's genomen van omstaanders tijdens concerten, zonder te flitsen. Tip: eerst eens op "atomatisch" nemen, dan checken wat je camera gedaan heeft, en dan van daaruit vertrekken, op AV ofzo, met eventuele aanpassingen.
plaats vrij in kijkrichting je kon eventueel de punt van de rechterbovenhoek juist zetten in zijn kijkrichting
2. niet scherp! En dat is geen bewegingsonscherpte. Zit heel krap in het kader, zijn micro staat er niet volledig op.
Oefenen, oefenen en oefenen: als je m'n eerste concertfoto's vergelijkt met m'n laatste:
'k zal eens proberen:
1. foto is geflitst: hard licht. Ik heb ook al verschillende foto's genomen van omstaanders tijdens concerten, zonder te flitsen. Tip: eerst eens op "atomatisch" nemen, dan checken wat je camera gedaan heeft, en dan van daaruit vertrekken, op AV ofzo, met eventuele aanpassingen.
plaats vrij in kijkrichting je kon eventueel de punt van de rechterbovenhoek juist zetten in zijn kijkrichting
2. niet scherp! En dat is geen bewegingsonscherpte. Zit heel krap in het kader, zijn micro staat er niet volledig op.
Oefenen, oefenen en oefenen: als je m'n eerste concertfoto's vergelijkt met m'n laatste:
Als je naar de handen kijkt van de rapper dan zie je dat deze in beweging zijn volgens mij is dit wel bewegingsonscherpte . idd erg krap gekadeerd ik heb dan ook alleen met een prime lens geschoten van 85mm. Dat oefenen komt wel goed dat zal ook vaker gaan gebeuren. zal de tip in m`n achter hoofd houden. welke iso instellingen gebruik je het meest tijdens optredes
Comment