Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rapper Contrast tijdens release party

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rapper Contrast tijdens release party

foto 1

Foto 2
    kleur compo scherpte
    Graag opbouwende kritiek want we posten niet voor niks in dit topic
    Last edited by jessey; 20 november 2011, 10:22.

Re: Rapper Contrast tijdens release party

Hoop dat ik hier wat van kan opsteken van alle tips en commentaren

Comment

Neem aan dat dit niet aanspreekt om commentaar op te geven wat er te verbeteren is jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
        Neem aan dat dit niet aanspreekt om commentaar op te geven wat er te verbeteren is jammer.

'k zal eens proberen:
        1. foto is geflitst: hard licht. Ik heb ook al verschillende foto's genomen van omstaanders tijdens concerten, zonder te flitsen. Tip: eerst eens op "atomatisch" nemen, dan checken wat je camera gedaan heeft, en dan van daaruit vertrekken, op AV ofzo, met eventuele aanpassingen.
        plaats vrij in kijkrichting je kon eventueel de punt van de rechterbovenhoek juist zetten in zijn kijkrichting

2. niet scherp! En dat is geen bewegingsonscherpte. Zit heel krap in het kader, zijn micro staat er niet volledig op.

Oefenen, oefenen en oefenen: als je m'n eerste concertfoto's vergelijkt met m'n laatste:
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          'k zal eens proberen:
          1. foto is geflitst: hard licht. Ik heb ook al verschillende foto's genomen van omstaanders tijdens concerten, zonder te flitsen. Tip: eerst eens op "atomatisch" nemen, dan checken wat je camera gedaan heeft, en dan van daaruit vertrekken, op AV ofzo, met eventuele aanpassingen.
          plaats vrij in kijkrichting je kon eventueel de punt van de rechterbovenhoek juist zetten in zijn kijkrichting

2. niet scherp! En dat is geen bewegingsonscherpte. Zit heel krap in het kader, zijn micro staat er niet volledig op.

Oefenen, oefenen en oefenen: als je m'n eerste concertfoto's vergelijkt met m'n laatste:
          Als je naar de handen kijkt van de rapper dan zie je dat deze in beweging zijn volgens mij is dit wel bewegingsonscherpte . idd erg krap gekadeerd ik heb dan ook alleen met een prime lens geschoten van 85mm. Dat oefenen komt wel goed dat zal ook vaker gaan gebeuren. zal de tip in m`n achter hoofd houden. welke iso instellingen gebruik je het meest tijdens optredes
          Last edited by jessey; 21 november 2011, 12:34.

Comment

Als je naar de handen kijkt van de rapper dan zie je dat deze in beweging zijn volgens mij is dit wel bewegingsonscherpte .
            't zijn niet alleen zijn handen hoor, gans de foto is zo

welke iso instellingen gebruik je het meest tijdens optredes
            iso tijdens optredens: meestal gebruik ik automatisch, wegens het sterk wisselende licht
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X