Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik zou de witbalans nog eens ijken op het onderste deel van het toegangsbaken (geen
vuurtoren hoor, in de buurt moet ook nog een rood exemplaar te vinden zijn).
Het bestand is maar 98 KB, wat ik een beetje klein vind.
Aangename compositie voor mij.
Last edited by Plaatwerker; 20 november 2011, 10:16.
Reden: tikfout
Jullie hebben gelijk.
De vuurtoren stond wat te ver en eigenlijk was het te doen om de lucht.
Dus het is stevig gecropt.
Ik had wat moeite met de kleuren ( je weet wel nieuw in PSE ) maar dacht dat het redelijk was .
Niet dus
Toch bedankt om te kijken, en te reageren.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Als ik naar de rechterkant van deze foto kijk dan zie ik het bovenste gedeelte grijze lucht die geen meer waarde aan de foto geeft het haalt nu de erg uit balans. Dit kun je oplossen door recht tot aan het ochtendgloren die grijze lucht te verwijderen. zo breng je de foto ook weer in evenwicht.
Probeer dat maar eens uit d.m.v. de browserbalk tot aan de ochtendgloren te houden kijk wat voor jouw prettig kijkt.
Het zal zeker tussen twee en drie gaan
Drie vind ik nu nogal smal. Ik had beter moeten nadenken en betere compo genomen bij het trekken.
3 oogt heel leuk maar zoals gezegd nu smal vind ik
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment