Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
dit is moeilijk te vemijden als je een flits gebruikt, bouncen kan hier ook niet want dan valt er een schaduw op het gezicht van de jongeman
wat je kan proberen iso omhoog en zonder flits
dit is moeilijk te vemijden als je een flits gebruikt, bouncen kan hier ook niet want dan valt er een schaduw op het gezicht van de jongeman
wat je kan proberen iso omhoog en zonder flits
Zou ik de volgende keer proberen om hier aan te denken. bedankt voor de tip
zelfs met natuurlijk licht ga je het verschil zien
gisteren het huwelijk van mijn dochter gedaan, dochter gesminkt, schoonzoon niet, dan zit je al met een groot verschil
zelfs met natuurlijk licht ga je het verschil zien
gisteren het huwelijk van mijn dochter gedaan, dochter gesminkt, schoonzoon niet, dan zit je al met een groot verschil
Dat geloof ik graag maar had ik me flitser nog verder de min ingedraaid was die bruine kleur dan mooier geworden. van het meisje of toch meer naar boven moeten richten ?
Comment