Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nu kan ik hem eindelijk zien en 't is echt een hele mooie. Vooral een mooie dof. Even wat muggeziften: bovenaan de plant had ik graag een klein beetje meer ruimte gehad en eventueel had je de stengel vanuit de hoek kunnen laten vertrekken.
Ann
Ik vind dit ook een zeer mooie foto! Knap gedaan met dat zonnetje. Ik treed de muggezifter bij. Maar gewoon omdat de opmerking nu gemaakt is want zelf zou ik ze niet neerpennen.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
thx, voor de reacties. ook die van de muggenzifters. . Helemaal af was het natuurlijk als het gevroren zou hebben en het plantje nog zou glinsteren van de ijzel.
Comment