Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meer succes?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: meer succes?

véél beter dan je vorig portret!
    idd jammer van haar elleboog
    maar ik ben heel zeker dat je daar de volgende keer zal opletten

qua verkleinen gebruik ik BDsizer
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Was meer portretfoto geweest als er meer hoofd op de foto aanwezig geweest was.
      Nu leidt de t-shirt de aandacht van het onderwerp af.
      Er is zoiets als een tweederde regel.

Als de foto één vierde minder onderaan was, dan zou haar gezicht meer spreken.
      En dat heb je er mooi op gezet, een natuurlijke look, haar blik, de stijl van de haren, de ruwe achtergrond. Knap.
      Misschien mist er dan wel wat scherpte in het gezicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
        neenee het is geen zelfportret het is mijn nicht :-)
        zelfportret moet ik ook nog maken. ja en omzettingen mogen we niet op pc doen dus daarom beeldstijl op monochroom gezet
        waarom mag je niet nadien omzetten? moest je werken in monochroom of heb je dat zelf gekozen, monochroom schieten geeft zelden een goed resultaat, het kan wel maar dan moet je heel goed weten ivm zwart wit/kleur.

mag je nabewerking toepassen? indien wel zou ik de foto in ps behoorlijk wat oplichten via levels de curve juist zetten ( de zwarten zwart en de witte wit net steeds een marge zodat de zwarten niet dicht lopen en de witte niet uitbranden) en de middentonen ophelderen.

groetjes
        renske

Comment

@ renske:
          jammer genoeg mag dit niet. Daarom ook monochroom gekozen omdat we ook niet mogen omzetten naar zwart-wit achteraf :-)

Comment

Working...
          X