Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herfst

of ?

Graag wat reacties zodat ik weer wat kan bijleren
    Last edited by LesC; 16 november 2011, 09:17.

Re: Herfst

Beste ,

ik zou wel willen reageren maar ik zie geen foto's

grtz ,

Izzy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer187 Bekijk bericht
      Beste ,

ik zou wel willen reageren maar ik zie geen foto's

grtz ,

Izzy
      Sorry foutje! Opgelost!

Comment

[Mod-LesC]Heb nog eventjes voor jou de foto's van elkaar gescheiden (door een extra return aan te brengen) en gecentreerd, door de CENTER-tags te gebruiken. Zo worden ze alvast wat mooier gepresenteerd.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Ik vind de eerste de mooiste :-)

Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Comment

Jammer dat de derde foto geen mooie scherpte geeft op het voorste blad.

Wat de eerste 2 foto's betreft, hier kies ik voor de eerste.
            Op de tweede foto mis ik wat ruimte, ...

Comment

Het licht zit mooier op de tweede foto dan op de eerste, maar 't is zoals de vorige poster zegt: we missen wat ruimte.
              Ga ook akkoord met de vorige poster wat betreft de derde foto (macro of closeup). We missen scherpte, en dan nog vind ik de verhouding tussen onderwerp en achtergrond storend.
              Leer ook op 900px posten (al zou ik bij een portrait-stand wat kleiner, b.v. 800px, posten).
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oke bedankt voor de reacties! Zo leer ik weer wat bij!

Comment

Working...
                X