Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap!
Het enige dat ik jammer vind is dat het midden van het gebouw nogal schuin staat, daar kan jij waarschijnlijk niets aan doen? Ik heb geen idee...
Ik heb de indruk dat de volledige foto schuin staat?
Je kan deze wel een beetje recht zetten. Maar het zal niet voor de hand liggend zijn daar u niet veel plaats aan de onderzijde heeft.
Er zullen renovatiewerken uitgevoerd moeten worden denk ik! Midden staat wat scheef, en door de groothoeklens staan de muren links en rechts ook schuin. Dit corrigeren zal idd moeilijk zijn, je verliest altijd een stukje van je foto bij het rechtzetten.
Heerlijk gebouw om te fotograferen idd!
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Het is idd een mooi gebouw.
Nu, de gehele foto recht krijgen, dat zou straf zijn.
Maar hem in totaliteit wat linksom draaien, zou mss al iets doen
Als je de foto 1,15° draait staat hij recht en zoveel verlies je niet.
Eventueel kan je nog het perspectief aanpassen en dan wordt de foto véél aangenamer.
Mvg,
Eddy
Comment