Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Van mij mag er wat witte lucht af bovenaan..voegt niet iets toe zeg maar. Misschien wordt deze mooier als er rechts iets af gaat..wanneer de weg rechts onderin begint en minder centraal?
Wat het compo betreft vind ik de eerste
Kan Riek ook mee volgen, maar vind dat het dan rechtes een beetje krap wordt. Mischien rechts afcroppen zodat de rechtse struik weg is. Een gulden middenweg
Ik vind de kleuren nogal dof. Er hangt natuurlijk een mist maar ik zou wat meer saturatie toevoegen. Een beetje verscherpen zou ook geen kwaad kunnen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Gewoon maar eens naar het histogram kijken en zien dat links (iets) en rechts (meer)
informatie ontbreekt. Dat maakt de boel grijzig omdat dieper schaduw en hooglichten
ontbreken. Kijk maar eens in uw favoriete bewerkingsprogramma hoe u dat oplost.
Comment