Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ms een tip : een reflectiescherm gebruiken. Dan had je geen schaduw op de steel op foto 1.
Op foto 2 stoort het gras me wel.
t Beste kan je ze in een park fotograferen, waar er geen te fel licht is (oa door de bomen). En daar groeien ze tussen de gevallen bladeren, niet tussen het gras.
Een beetje opkuisen (gras, takken, blaren, zand) kan ook geen kwaad.
Ik onderbelicht altijd 1 tot zelfs 2 stops en gebruik een reflector voor extra licht.
MOOI!
vooral de 2e geniet mijn voorkeur
vandaag ook eentje gevonden op de hei, maar hij was wel een beetje vuil.
toch maar fotootje genomen, plat op de buik, gelukkig ouwe camouflagejas en ouwe jeans aan...
Die eerste is eigenlijk beter hoor, maar het is het kleurenspel in je 2 die het hem doet
Was inderdaad toeval om zoveel mooie exemplaren op één plaats aan te treffen.
Maar het moest allemaal wel beetje rap gaan, was tijdens mijn werk..
vlug op de buik en enkele plaatjes schieten.
Ik heb er nog eentje, zal die nog even posten.
Comment