Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sommigen zullen deze "erover" vinden, maar ik vind hem wel iets hebben. Alleen vind ik de lucht te donker in verhouding met het licht dat binnenvalt.
Grtz, chelle
Erover die gaat er 5 keer over maar dat is wat mij betreft een kewestie van smaak.
Wat de scherpte betreft, die is een beetje zoek.
Ik ben benieuwd wat de andere er van vinden.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Erover die gaat er 5 keer over maar dat is wat mij betreft een kewestie van smaak.
Wat de scherpte betreft, die is een beetje zoek.
Ik ben benieuwd wat de andere er van vinden.
Robby BB
Voor een keer ga ik hier volgen ik ben wel een HDR fan maar er zijn duizend en één locaties
die veel leuker zijn voor HDR je mag niet te snel te vrede zijn .
Een tip is maak een Google+ account aan en type bij zoeken dan eens HDR in dan krijg je HDR van een hoog niveau te zien . Daar moet je het echt uit leren steel met je ogen
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
erover en dan nog 5maal!!!
naar mijn mening moet hij sterker zijn, de kleuren springen er niet uit zoals
het moet, het is echt wel moeilijk om de juiste coctail van licht en kleuren in
een HDR te krijgen.
een goeie tip, ga naar youtube, en tik eens bovenaan de naam van het programma
je gebruikt, zo kun je een beetje meevolgen van hoe je het aanpakt.
Comment