Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zeer mooie foto.
vind het zeer knap zeker het effect van de sterfilter.
maar vraag me al een tijdje af wat voor effect geeft dat op lange sluitersnelheid zo aan een snelweg? normaal krijg je zo lijnen van de auto's hun lichten
zeer mooie foto.
vind het zeer knap zeker het effect van de sterfilter.
maar vraag me al een tijdje af wat voor effect geeft dat op lange sluitersnelheid zo aan een snelweg? normaal krijg je zo lijnen van de auto's hun lichten
Dit is het effect :
De lijnen van de lichten van passerende auto's blijven dus lijnen. De vaste lichtpunten vormen sterren.
Leuk effect met zo'n filter. Ben al een paar komen kijken en blijf het ondanks de drukte wel een goeie vinden. Alleen de borden aan de rechterzijde hadden er voor mij beter niet opgestaan.
Ann
Leuke foto! Ik sta meestal in de file op de E40 en dus krijg ik kippevel bij het horen of lezen van deze naam. Jij slaagt erin met deze foto om mij vanaf nu een heel ander gevoel te geven bij deze autostrade!
Ik vraag me juist af in hoevere jezelf de grootte van de stervorming kan bepalen en van welke factoren dit afhangt?
Greetzz!
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Leuke foto! Ik sta meestal in de file op de E40 en dus krijg ik kippevel bij het horen of lezen van deze naam. Jij slaagt erin met deze foto om mij vanaf nu een heel ander gevoel te geven bij deze autostrade!
Ik vraag me juist af in hoevere jezelf de grootte van de stervorming kan bepalen en van welke factoren dit afhangt?
Greetzz!
Ik denk dat je de grootte enkel kan bepalen in hoever je zelf van de lichtbron afstaat. Hoe verder, hoe zwakker de lichtbron bij je overkomt en hoe kleiner de ster zal zijn.
mooi en speciaal
ik zou ook die onderste lichten eraf croppen
Maar, nu vraag ik me af: je hebt een erg leuke foto en je gaat hoogstwaarschijnlijk nog enkele keren experimenteren, maar dan... hoeveel keer ga je die filter nog gebruiken
Comment