Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windturbines

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windturbines

Een uniek beeld van een windturbine in wording

Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

Re: Windturbines

Wat denken jullie hiervan, zou graag wat raad krijgen, weet niet wat ik er zelf moet van denken...
    Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

Comment

Voor mij mag er boven en onder wat af.
      Boven tot onder de rechtse wolk en onder het donkerdere gedeelte.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ik ben het wel eens met HEYLO.

Mooi licht overigens.

Hoort dat witte ding iets uit het lood te staan (helt iets naar links) ?
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Ik vind m wel mooi! Zou ook bovenaan een stukje afhalen zoals HEYLO zegt. Maar onderaan zou ik het laten zoals het is.... Dan heb je wel een raar formaat, maar ik vind het zonder het donkere gedeelte een pak saaier...

Ofwel moet je bovenaan echt een heel stuk afhalen, en dan onderaan de helft van het donkere gedeelte... zodat je er een landschapsformaat van maakt.

Maar verder: mooie foto, mooi licht en goeie scherpte!
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Ik zou hem bovenaan ook wat croppen, maar verder is hij helemaal in orde qua kleur en scherpte !
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
            X