Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
diafragma 4,5 iso 125 brandpuntafstand 58 mm sluiter 1/60 sec
mag ik hier commentaar op vragen om me verder te bekwamen in de fotografie?
met dank op voorhand.
Last edited by JULIENBELG; 5 november 2011, 18:37.
Reden: rechtzetten
kijk door de zoeker en je ziet het terug.
Nikon D5100 AF-S nikkor 18-55 mm, 55-300 mm, 40mm 1:2,8G
Geen plaat is zo slecht of je kan er nog iets van leren.
Niet te snel opgeven maar soms val je tussen wal en schip.
De opzet is leuk. Maar...
1 Dan graag van de voorste ook de voeten er op.
2 De scherptediepte is wat gering daardoor is er te weinig van de personen scherp.
3 sluitertijd te lang waardoor er te veel onscherpte zit in de personen (onvoldoende bevroren).
Gewoon doorgaan met ademhalen en dit soort foto's blijven oefenen.
spijtig van het voetje, voor de rest vind ik dit wel goed, scherp op de juiste plaats
hier moet voor mij niets bevroren worden, msch iets opgelicht zou beter zijn
spijtig van het voetje, voor de rest vind ik dit wel goed, scherp op de juiste plaats
hier moet voor mij niets bevroren worden, msch iets opgelicht zou beter zijn
Ook daarvoor is veel te zeggen (voortschrijdend inzicht) maar gebruik dan eens voor het
scherpstellen de instelling 'spotmeting' zodat je precies dat scherp krijgt wat je scherp wil
hebben. Nu heeft de camera een algemeen gemiddelde van een paar meetpunten genomen.
Comment