Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Een mooie opname, de update is ook voor mij veel beter, net zoals plaatwerker heb ik het niet zo met handtekeningen op foto's maar dat is een persoonlijke keuze.
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
1/500 en ISO 200 Waarom geen iso 100? Altijd streven naar een zo laag mogelijke ISO waarde in functie van de sluiterstijd en het beoogde effekt.
Rotsvast is natuurlijk een gezegde en heb je niet direkt rotsen nodig. Met deze bouten zal de reling wel rotsvast zitten.
Kader niet echt nodig en bij de hantekening zou voor mij die C wegmogen.
voor de rest stoort het handtekening niet. Mischien dat je een ietsjes grijze tint mogen gebruiken.
Als het web niet was bewoont had je dat , wat mij betreft mogen verwijderen.
Mooie Zw omzetting
Compo
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
1/500 en ISO 200 Waarom geen iso 100? Altijd streven naar een zo laag mogelijke ISO waarde in functie van de sluiterstijd en het beoogde effekt.
Rotsvast is natuurlijk een gezegde en heb je niet direkt rotsen nodig. Met deze bouten zal de reling wel rotsvast zitten.
Kader niet echt nodig en bij de hantekening zou voor mij die C wegmogen.
voor de rest stoort het handtekening niet. Mischien dat je een ietsjes grijze tint mogen gebruiken.
Als het web niet was bewoont had je dat , wat mij betreft mogen verwijderen.
Mooie Zw omzetting
Compo
Robby BB
tgoh ik kan niet echt antwoorden op die vraag over mijn iso, denk dat ik er gewoon nooit meer aan gedacht heb mijn iso te veranderen.
tgoh ik kan niet echt antwoorden op die vraag over mijn iso, denk dat ik er gewoon nooit meer aan gedacht heb mijn iso te veranderen.
Het is geen ramp,dat hij op 200 stond, maar het is ook een oefening om aan deze zaken te denken. Hier gaat het over een statisch onderwerp waar je alle tijd voor hebt, maar het moet maar eens snel moeten gaan en je staat bv op 1500 en je vergeet het.
Maar probeer in het begin uw ISO zo laag mogelijk te houden.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Het is geen ramp,dat hij op 200 stond, maar het is ook een oefening om aan deze zaken te denken. Hier gaat het over een statisch onderwerp waar je alle tijd voor hebt, maar het moet maar eens snel moeten gaan en je staat bv op 1500 en je vergeet het.
Maar probeer in het begin uw ISO zo laag mogelijk te houden.
Robby BB
Comment