Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie scherpte op poes en voorste hoeksteen, en een weinig dof op de achtermuur.
Kleurgebruik prima
mooi gedaan
klein opmerking : zou er een crop op doen, zodoende de linkse ronding wegvalt, waardoor de poes ook mooi op 1/3 valt : composotie
en de foto die een klein beetje scheef staat rechtzetten
2 eenvoudige bewerkingen die foto naart mijn bescheiden mening verbeteren
heb het hieronder even toegepast,
laat maar weten als u de foto liever niet wenst, dan doen ik hem dadelijk weg
Mooie scherpte op poes en voorste hoeksteen, en een weinig dof op de achtermuur.
Kleurgebruik prima
mooi gedaan
klein opmerking : zou er een crop op doen, zodoende de linkse ronding wegvalt, waardoor de poes ook mooi op 1/3 valt : composotie
en de foto die een klein beetje scheef staat rechtzetten
2 eenvoudige bewerkingen die foto naart mijn bescheiden mening verbeteren
heb het hieronder even toegepast,
laat maar weten als u de foto liever niet wenst, dan doen ik hem dadelijk weg
Je mag de foto laten staan hoor
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Poesje lijkt echt wel een beetje gestraft en in de hoek geplaatst ...
Mooi beeld en ga ook voor de gecropte versie.Wit van de vacht mooi onder controle gehouden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Wat een schattig klein katje. Staat er super op. Compo van update is nog iets sterker.
Wel geen schuchter beestje als ze zo mooi bleef zitten terwijl je daar op je buik bent gaan liggen.
Ann
Comment