Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allereerste motorsport foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • allereerste motorsport foto

    zoals ik dus zei

    +


    gemaakt met de 1000D met 18-200mm lens
    iso 100

    of

  • #2
    Re: allereerste motorsport foto

    Je kan de foto's int vervolg beter groter posten (max 900 pixels langste zijde) zo kunnen we ze beter beoordelen.
    Ze zijn niet slecht hoor. Alleen is bij de eerste de achtergrond wat druk en is je compo niet zo mooi. De zijspan staat te centraal. Hij zou beter meer naar links staan, dan heeft hij 'ruimte om te rijden'. Ook is je sluitertijd nogal aan de hoge kant daar de wielen volledig bevroren zijn op de foto's. Je zou een sluitertijd rond de 1/250ste kunnen nemen, dan heb je niet zo bevroren wielen en dan zit er nog wat beweging in de foto. Dit maakt de foto's wat spannender. Op deze foto's (klik) kan je zien wat ik bedoel.

    De tweede foto is wat druk in zijn geheel. Je kan beter een zijspan volledig erop hebben. Nu heb je er zo twee halve bijstaan en dat is wat storend aan de foto.

    Hopelijk heb je er wat aan!

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: allereerste motorsport foto

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
      Je kan de foto's int vervolg beter groter posten (max 900 pixels langste zijde) zo kunnen we ze beter beoordelen.
      Ze zijn niet slecht hoor. Alleen is bij de eerste de achtergrond wat druk en is je compo niet zo mooi. De zijspan staat te centraal. Hij zou beter meer naar links staan, dan heeft hij 'ruimte om te rijden'. Ook is je sluitertijd nogal aan de hoge kant daar de wielen volledig bevroren zijn op de foto's. Je zou een sluitertijd rond de 1/250ste kunnen nemen, dan heb je niet zo bevroren wielen en dan zit er nog wat beweging in de foto. Dit maakt de foto's wat spannender. Op deze foto's (klik) kan je zien wat ik bedoel.

      De tweede foto is wat druk in zijn geheel. Je kan beter een zijspan volledig erop hebben. Nu heb je er zo twee halve bijstaan en dat is wat storend aan de foto.

      Hopelijk heb je er wat aan!

      Tom
      bedankt voor de tips
      en zeer zeker heb ik er iets aan, want ik zal dit zeker nog proberen.
      Ik vond het voor een allereerste keer relatief goed (ze waren scherp ) ik had het erger verwacht ^^

      over de groote gesproke nu is het beetje toeval dat ik die op me flickr had gezet en hier wilde delen. Volgende keer resize ik ze naar de ideale maat en post ze dan pas

      Comment

      Working...
      X