Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou graag eens naar deze plek gaan volgens mij zijn er daar meerdere mooie plekken dan in mijn buurt zou me hier lekker kunnen overgeven aan de fotografie.
Ik moet zeggen dat ik graag een rondleiding zou willen krijgen door brugge wat voor een lens zouden jullie mij aanraden mee te nemen
Een standaard zoomlens, zoals bijvoorbeeld de 18-50 of 17-55. En anders een uwa, maar
echt nodig is dat niet. Kom maar naar café Craenenburg op de Markt en dan sleep ik je
wel door Brugge...
Een standaard zoomlens, zoals bijvoorbeeld de 18-50 of 17-55. En anders een uwa, maar
echt nodig is dat niet. Kom maar naar café Craenenburg op de Markt en dan sleep ik je
wel door Brugge...
dus mijn 18-70 plus mijn fish eye 10-17 mm is voldoende. om mee te nemen. Misschien een statief meenemen een optie ?
Noenkel, dit moet toch mooier kunnen. Op zich een fijne plaats om een prentje te maken.
De tweede doet zelfs denken aan die oude tekeningen die je wel eens aantreft op de rom-
melmarkt, maar die lucht! Zelfs Brugge die Scone is er niet tegen bestand.
*zucht* 'k ga me toch nog eens bezig houden met die lucht
Ik zou graag eens naar Brugge gaan wat voor een lenzen zouden jullie mij aanraden.
ik had m'n 2 kitlenzen mee, 18 -55 en 55 -250 Die laatste heb ik zelfs niet uit m'n tas gehaald! En m'n statief natuurlijk en afstandsbediening. Nelita heeft ook eens haar Fish-eye gebruikt, welke andere lenzen nog weet ik niet
noenkelMi
Als ik hem weg moet halen laat het me dan even weten
ik vind de kleuren veel té, maar dat is weer naar ieders smaak (zie doudeke's opmerking). Dat kleur van die luiken zijn trouwens niet toegelaten in Brugge, veel te fel
heb nog een update geplaatst
maar nu is gans de foto bleker , niettegenstaande ik enkel de lucht veranderd heb
Hey,
bij mij gebeuren er ook vreemde dingen als ik mijn versie van deze foto probeer te wijzigen... Ik denk dat ik alles eerst eens zal laten rusten om later nog eens opnieuw te proberen...
Comment