Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ter attentie van...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ter attentie van...

    noenkelMi, ik heb je raad opgevolgd. Heb van alles en nog wa opgedronken tot de rook uit m'n oren kwam en ik alle kleuren van de regenboog begon te zien. Dan tot bij een (volgende) kapel gesukkeld waar ik Jézeke van het kruis heb gelezen om ons te beschermen tegen allerlei kwallen en kwalen.



    Vanwege de hoeveelheid heb ik nog niet alle reacties kunnen doornemen op mijn vorige plaatsing. Hier is er een nieuwe, kijk en amuseer jullie. Dank u.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ter attentie van...

    Een hele mooie Raymond! Mooie compo ook.

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: Ter attentie van...

      Goede compo: mooi hoe de rook naar het kapelletje leidt...
      De kleuren mogen volgens mij iets pittiger.
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Ter attentie van...

        Ik dacht dat je ging genieten van de natuur in de Moezelstreek, niet dat je ze in brand ging steken.
        Mooie compo en herfstkleuren
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Ter attentie van...

          Jezus die buitelend zijn kapel uitvalt en zijn dromen in rook ziet opgaan. Maar mooi is het
          ook, met en zonder glas. Glaasje.

          Comment


          • #6
            Re: Ter attentie van...

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            noenkelMi, ik heb je raad opgevolgd. Heb van alles en nog wa opgedronken tot de rook uit m'n oren kwam en ik alle kleuren van de regenboog begon te zien. Dan tot bij een (volgende) kapel gesukkeld waar ik Jézeke van het kruis heb gelezen om ons te beschermen tegen allerlei kwallen en kwalen.
            héla, hela! De foto's hier moeten zelf genomen zijn, of heb je een goeie afstandsbediening om je fotoaparaat van zo ver te kunnen bedienen? Want je staat er toch wel een eindje vanaf, hé, met je rokende oren

            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment

            Working...
            X