Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trein....gemist
Collapse
X
-
-
Re: Trein....gemist
mooi en scherp ;-)Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
www.alex-angellis.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bannanne Bekijk berichtmooi en scherp ;-)
ben ook nog van plan deze te doen, volgende week dinsdagmorgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtBijna omver geblazen
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtSTOM!!!!
grt,bouk.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
-
roept bij mij toch een beetje een déjavu gevoel op. Door mijn topic op 23 oktober 'het licht achterna'. Maar toch ook leuk om te zien hoe een ander dit aanpakt.Ik vind het ook zeer mooi hoe de spoorlijn vanuit de hoek vertrekt; Er is een mooi lijnenspel weergeven. Met andere woorden een mooi beeld!Last edited by bommasien; 5 november 2011, 16:25.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtroept bij mij toch een beetje een déjavu gevoel op. Door mij topic op 23 oktober 'het licht achterna'.
Comment
-
- 2 november 2011
-
-
-
Knappe plaat Pixel.
@Terrastegel en ElkeS: lichten worden strepen als je werkt met lange sluitertijden
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ElkeS Bekijk berichtIk vind dit een zeer mooie foto met leuk effect. Ben als beginner wel benieuwd hoe je zo een effect bekomt, zou dit ook wel eens willen proberen.
Experimenteren met de sluitertijd (enkele seconden) afhankelijk van de snelheid van de trein. Camera op M natuurlijk. Focus op een vast punt, dus niet op de trein zelf en vergrendelen.Photography is an art of observation.
Comment
Comment