Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bompa en kleinzoon
Collapse
X
-
-
Re: Bompa en kleinzoon
leuk gedaan Sien, alleen de scherpte ligt iets te veel op de pink van Bompa.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk gedaan Sien, alleen de scherpte ligt iets te veel op de pink van Bompa.
grt,bouk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Mooi hoe ze alletwee rimpels in de handen hebben. Een vertederend beeld.
Jammer dat het tipje van de middenvinger van bompa er niet opstaat.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
ik volg bouk
(en ga nu naar m'n bedje )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk gedaan Sien, alleen de scherpte ligt iets te veel op de pink van Bompa. grt,bouk.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Goed idee, Sien, maar ik vind ook dat de scherpte op de handen van de baby mag liggen. Misschien kun je de "ziekenhuisachtergrond" ook vermijden door de handen te leggen op een wit doek bvb.
Comment
-
Men spreekt er wel eens van dat een kinderhand vlug gevuld is. Hier is het toch de hand
van de oude man die helemaal gevuld wordt, en met zijn hand zijn hart, en met zijn hart
zijn ziel, en met zijn ziel zijn hele hebben en houden. Liefde komt niet vaak dichterbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMen spreekt er wel eens van dat een kinderhand vlug gevuld is. Hier is het toch de hand
van de oude man die helemaal gevuld wordt, en met zijn hand zijn hart, en met zijn hart
zijn ziel, en met zijn ziel zijn hele hebben en houden. Liefde komt niet vaak dichterbij.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment