Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel, Bruno, weet niet of je de exif hebt bekeken, maar het is kiezen tussen de pest of de cholera. Heb gekozen om het voorste gedeelte scherp te maken. Maak ik de puntjes scherp zal ongetwijfeld de commentaar komen dat het voorste gedeelte niet scherp genoeg is. Ken de pappenheimers hier ondertussen wel een beetje.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
dit is hier het zaaddoosje van de Anna-Paulownaboom,
een prachtige snelgroeiende boom met zeer mooie blauwe bloemen.
knappe foto trouwens
DOF en compo prima!
mvg. Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Wel, Bruno, weet niet of je de exif hebt bekeken, maar het is kiezen tussen de pest of de cholera. Heb gekozen om het voorste gedeelte scherp te maken. Maak ik de puntjes scherp zal ongetwijfeld de commentaar komen dat het voorste gedeelte niet scherp genoeg is. Ken de pappenheimers hier ondertussen wel een beetje.
In ieder geval mooi plaatje hoor ik vertrek morgen "zeer vroeg" naar Cap 'd Agde, hoop enkel zeer mooie te trekken.
Als ik het weerbericht zie heb ik heel de week regen!!!
Maar ook in de regen moet een fotograaf een mooie kunnen trekken hé.
Ik hoop dat er op mijn foto's minstens een stukje zo scherp is als op jouwe hier
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment