Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste van Paarden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laatste van Paarden

    Op mijn eerste is nogal wat reactie gekomen, slimme tips .
    Ik wil toch nog één plaatsen van die reeks zonder de tips natuurlijk.
    Hopelijk nemen jullie het mij niet kwalijk
    Een iets hogere sluitertijd had een scherper beeld geleverd denk ik
    Schiet er maar op los.



    f8 - 1/250 - iso 200 - 55mm


    Iets meer contrast Update

    Last edited by Bruno D.G.; 2 november 2011, 21:14.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Laatste van Paarden

    Vind de houding van de paarden nogal vreemd, maar moet wel zeggen dat ik niet in het paardenwereldje thuis ben.
    Wat de foto zelf betreft, denk ik dat je iets meer contrast mag toevoegen, want nu lijkt alles me net iets te flets.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

    Comment


    • #3
      Re: Laatste van Paarden

      Ik ken niets van fotograferen van paarden en durf hierover dus ook niets zeggen. Ik heb gezien bij je vorige foto dat men nogal snel op zijn teen is getrapt. Laat de deskundigen dus maar commentaar geven.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Laatste van Paarden

        Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        Ik ken niets van fotograferen van paarden en durf hierover dus ook niets zeggen. Ik heb gezien bij je vorige foto dat men nogal snel op zijn teen is getrapt. Laat de deskundigen dus maar commentaar geven.
        Mvg,
        Eddy
        HAhaha, yep, maar deze vond ik leuk omdat de paarden zo samen liepen.
        En "door de bocht" kwamen op dezelfde manier.
        Toch bedankt voor jullie reactie's
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Laatste van Paarden

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik ken niets van fotograferen van paarden en durf hierover dus ook niets zeggen. Ik heb gezien bij je vorige foto dat men nogal snel op zijn teen is getrapt. Laat de deskundigen dus maar commentaar geven.
          Mvg,
          Eddy
          Ik durf dan ook niks meer te zeggen
          ( toch een mooie reeks )

          Comment


          • #6
            Re: Laatste van Paarden

            mooi dat simultaan rennen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Laatste van Paarden

              In een zijn de kleuren van de paarden het natuurlijkste
              in twee is het gras beter, maar de paarden zijn nogal vel bruin
              Je kan via Viveza het zelfde resultaat krijgen door enkel het gras te selecteren
              Vriendelijke groet
              Duroc

              Comment


              • #8
                Re: Laatste van Paarden

                Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
                Vind de houding van de paarden nogal vreemd, maar moet wel zeggen dat ik niet in het paardenwereldje thuis ben.
                Wat de foto zelf betreft, denk ik dat je iets meer contrast mag toevoegen, want nu lijkt alles me net iets te flets.
                Ann
                Vreemd? Deze gaan gewoon naast elkaar in een rechter galop door een bocht. Zo vreemd is dat niet. Wel leuk dat ze mooi gelijk zijn qua benenwerk.
                Verder denk ik ook dat er fototechnisch net iets meer uit te halen valt. Maar dat hangt er ook van af hoe graag je (veel) bewerkt natuurlijk.

                Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Ik ken niets van fotograferen van paarden en durf hierover dus ook niets zeggen. Ik heb gezien bij je vorige foto dat men nogal snel op zijn teen is getrapt. Laat de deskundigen dus maar commentaar geven.
                Mvg,
                Eddy
                Is het dan niet beter om helemaal NIKS te zeggen? Want dergelijke commentaar helpt TS geen meter vooruit. Het is niet omdat je niks van paardenfotografie kent, dat je geen mening kan hebben over de kleuren, de belichting e.d. meer. Of was het gewoon de bedoeling om anderen een beetje uit te dagen of belachelijk te maken?
                (ik kan me trouwens niet herinneren dat je in het door jou aangehaalde topic ook meer enige reactie hebt gegeven, waarschijnlijk had je daar òòk al weinig zinnigs te vertellen...)
                Voor jou is dit echt een gemiste kans om ook hièr wijselijk niks te zeggen.

                @ TS: ik zou inderdaad ook voor een groter diafragma en een daarmee gepaard gaande kortere sluitertijd hebben gekozen.
                Last edited by Voltigeur; 3 november 2011, 16:48. Reden: Toevoeging @ TS
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #9
                  Re: Laatste van Paarden

                  Ik ga toch voor de update, vind de kleuren mooier. Ook mooi hoe ze zo naast elkaar lopen. Grt.

                  Comment

                  Working...
                  X