Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spelen met lucifers is...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spelen met lucifers is...

fascinerend. Haast mijn vingers aan verbrand

Met mijn nieuwe macroobjectief getrokken ter oefening. AF-S DX Micro Nikkor 40 mm F 2.8G

1. Vlam.

Nikon D5000
    FL : 40 mm
    BT : 1/15
    F : 6.3
    iso : 400

2. Dovend vlam.

Nikon D5000
    FL : 40 mm
    BT : 1/25
    F : 6.3
    Iso : 400

Re: Spelen met lucifers is...

Leuk experiment, vind de tweede de beste omdat de achtergrond daar mooi donker is en mocht het tipje va de lucifer nog iets meer gegloeid hebben was ie denk ik nog beter.
    Veel plezier nog met je macrolensje.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Mooi, bij de eerste is de scherpte in de vlam, de tweede op de vinger.
      Daarom voorkeur voor de eerste, alhoewel de achtergrond van de tweede beter is.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Bedankt voor de reacties. Jeetje zal het nog eens moeten uitproberen. Valt niet mee om lucifer aan te steken voor camera houden, scherpstellen en kieken nog voor ik mijn vingers verbrand , maar de foto is interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          Bedankt voor de reacties. Jeetje zal het nog eens moeten uitproberen. Valt niet mee om lucifer aan te steken voor camera houden, scherpstellen en kieken nog voor ik mijn vingers verbrand , maar de foto is interessant.
          Partner of vrienden lucifer laten vasthouden hahah, hebben zij verbrande vingers
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Working...
          X