Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk Ronde van Vlaanderenbrug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kortrijk Ronde van Vlaanderenbrug

De derde vernieuwde brug die de naam Ronde van Vlaanderenbrug kreeg doordat de brug werd ingereden door de ronde van Vlaanderenkoers.

Model: Canon PowerShot SX1 IS
    ISO: 80
    Belichting: 1/60 sec.
    Diafragma: 8.0
    Brandpuntsafstand: 21mm
    Flitser gebruikt: Nee
    Bedankt voor het kijken
    Renée

Re: Kortrijk Ronde van Vlaanderenbrug

Ik ken de brug. En met alle respect, ik denk dat er meer mee te doen valt. Alsook met de vele andere nieuwe en vernieuwde bruggen in Kortrijk.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Ik ken de brug. En met alle respect, ik denk dat er meer mee te doen valt. Alsook met de vele andere nieuwe en vernieuwde bruggen in Kortrijk.
      Bedankt voor de commentaar kan je enkele suggesties geven aub.
      Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
        Bedankt voor de commentaar kan je enkele suggesties geven aub.
        Renée
        Suggesties over deze brug in beeld brengen? Of suggesties over andere bruggen in Kortrijk?
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Toch mooi vastgelegd, mag voor mij nog met meer contrast
          Kan je bij een volgende de weerspiegeling in het water meenemen
          Photography is an art of observation.

Comment

Suggesties over deze brug in beeld brengen? Of suggesties over andere bruggen in Kortrijk?
            Mag van deze of andere, want ben toch van plan om ze allemaal te fotograferen volgens mijn mogelijkheden
            Renée

Comment

Mag van deze of andere, want ben toch van plan om ze allemaal te fotograferen volgens mijn mogelijkheden
              Renée
              Wel, ik ben het eigenlijk ook wel van plan als ik ooit eens mijn toestel terug zal krijgen.
              Dus ik weet niet of het verstandig is om mijn ideeën nu al aan jou door te geven

Comment

Wel, ik ben het eigenlijk ook wel van plan als ik ooit eens mijn toestel terug zal krijgen.
                Dus ik weet niet of het verstandig is om mijn ideeën nu al aan jou door te geven
                OK begrijp je volledig, zal het dan maar zo verder doen, spijtig dat ik zo weinig standpunten kan innemen, als we er maar plezier in hebben
                Renée

Comment

OK begrijp je volledig, zal het dan maar zo verder doen, spijtig dat ik zo weinig standpunten kan innemen, als we er maar plezier in hebben
                  Renée
                  Ja, telkens als ik passeer sta ik er ook over verbaasd hoe weinig standpunten je kan innemen. En hoe kl*tig het wel is om een brug volledig in beeld te krijgen, zonder storende elementen in beeld te krijgen.

Comment

De laatste brug die ik ook nog moet fotograferen in Kortrijk

Mooie foto.

Groeten,
                    wistofus
                    Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                    iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                    Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Ik kan deze wel appreciëren, de nieuwe brug, al geheel met graffiti. Ook leuk met de eenden aan het water. Het enige dat een beetje afleid is het dak van het huis in de linker bovenhoek.
                      Ann
                      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Working...
                      X