Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

genieten in Brugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• genieten in Brugge

Tips zijn altijd mooi meegenomen... bedankt !!

Canon 500d, EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS, EF 70-200mm f4.0L IS USM, EF 50mm f1.4

Re: genieten in Brugge

Leuke foto en de gedachte was goed, maar de boom is wat te druk denk ik en het kind lijkt erin gevangen te zijn ook het uitzicht van het kind lijkt beperkt.
    Ik dacht als er gecropt werd aan de linkerkant tot aan het muurtje de foto er beter zou uitzien maar de takken blijven spijtig genoeg, in de weg staan. Als je links dus wegcropt en bovenaan ook dan lijkt het kind minder gevangen, maar het uitzicht blijft beperkt. Hopelijk zullen anderen ook nog wat erbij schrijven ter aanvulling of ter afbreuk van mijn eigen commentaar.

Comment

Bedankt voor de tip !!

Comment

druk en jammer dat er niet wat meer van het gezichtje van je model is te zien.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oeps...dat vond ik nu net leuk aan de foto, dat het gezicht wat "mysterieus" blijft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door youngphotographer Bekijk bericht
            Oeps...dat vond ik nu net leuk aan de foto, dat het gezicht wat "mysterieus" blijft
            Ik vind dit nu ook net het leuke aan de foto. Alleen jammer van de drukke BG. Verder vind ik het een mooie foto.

Groetjes,
            Myriam
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Dat het gezicht er niet op staat vind ik best wel leuk.
              Maar idd die achtergrond he; als je bovenaan een links een stuk wegcropt komt je modelletje weln sterker in beeld en wordt de achtergrond iets minder storend.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Working...
              X