Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuke foto en de gedachte was goed, maar de boom is wat te druk denk ik en het kind lijkt erin gevangen te zijn ook het uitzicht van het kind lijkt beperkt.
Ik dacht als er gecropt werd aan de linkerkant tot aan het muurtje de foto er beter zou uitzien maar de takken blijven spijtig genoeg, in de weg staan. Als je links dus wegcropt en bovenaan ook dan lijkt het kind minder gevangen, maar het uitzicht blijft beperkt. Hopelijk zullen anderen ook nog wat erbij schrijven ter aanvulling of ter afbreuk van mijn eigen commentaar.
Dat het gezicht er niet op staat vind ik best wel leuk.
Maar idd die achtergrond he; als je bovenaan een links een stuk wegcropt komt je modelletje weln sterker in beeld en wordt de achtergrond iets minder storend.
Ann
Comment