Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drieluik
Collapse
X
-
-
Re: Drieluik
mooi!
Jammer dat ie hier niet groter mag.
-
Bedankt voor jullie reactie.
Maar zoals Noenkel reeds aanhaalde, hij zou groter moeten worden weergegeven.
Ik denk dat het beter is de foto's apart te posten, ... zal hier aan denken naar de toekomst toe.
Comment
-
-
-
Knappe drieluik die bij mij zo aan de muur kan komen hangen
Originele manier om mijn lievelingsbloem in beeld te brengen. De drieluik is hier misschien wat klein maar het geeft toch een goed beeld weer van hoe deze zou kunnen zijn in het groot.
Prachtige fotoCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Prachtig!
Heel leuk, zou 'm zo in mijn living hangen!Canon 550D - van kritiek kan ik leren... van leren word ik groot :-)
Comment
-
Heel mooie foto's en mooi geprestenteerd als drieluik.
Als je ze nu eens alledrie apart post met een grijs kaderke en dan geen witlijn tussenlaat, dan plakken ze toch ook aaneen en zijn het volgens de voorschriften wel drie foto's, maar die de illusie van het drieluik geven.
Ben ook voor duidelijke afspraken, maar af en toe creatief zijn moet ook kunnen .
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtHeel mooie foto's en mooi geprestenteerd als drieluik.
Als je ze nu eens alledrie apart post met een grijs kaderke en dan geen witlijn tussenlaat, dan plakken ze toch ook aaneen en zijn het volgens de voorschriften wel drie foto's, maar die de illusie van het drieluik geven.
Ben ook voor duidelijke afspraken, maar af en toe creatief zijn moet ook kunnen .
Ann
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtHeel mooie foto's en mooi geprestenteerd als drieluik.
AnnOorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtgeen slecht idee!!!
3 foto's, van eenzelfde onderwerp ...
Comment
-
Even mooi nu ze wat groter zijn.
Wat ik me nu wel afvraag: op je eerste (en klein beetje op de derde) zitten er blinkende puntjes op de bloem, precies of er suiker op gestrooid werd en ik kan niet thuisbrengen van waar dit komt.
Heb hier ook orchideeën staan, maar momenteel niet in bloei, anders was ik die zeker al eens van wat dichterbij gaan bekijken.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
Comment