Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Is volgens mij te klein op Imageshack gezet, hij is daar ook al maar 428 x 328 !
Ik heb hem zonder verkleinen even hier gezet en hij sis al een stuk groter hoor, URL knippen en deze zetten in afbeelding toevoegen!
Last edited by Bruno D.G.; 31 oktober 2011, 22:57.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
NIet erg, op Imageshack, klik je met de rechtermuisknop op je foto je zal zien dat daar tussenstaat "afbeeldings url kopiëren" dat klik je aan als je dan in BD op afbeelding toevoegen klikt plak je je URL daar in (url is het adres nu van je foto). Zorg wel dat er geen twee keer Http komt te staan.
Je zal zien, een wonder gebeurd.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Moh, zo een uitleg, het wonder was al gebeurd
Moest de middenste link nemen in plaats van de onderste
Nu ben ik klaar voor commentaar!
Nu is ie te groot ....................
Maar on topic.
Delen van je foto zijn uitgebrand ( te licht ).
Hij is ook niet helemaal scherp.
Maar ik zie geen einde aan de weg.
mvg
Bruno
mvg Bruno D.G.
Of ik er wat in zie? Ja, een eindeloze weg. Zal wel de weg der fotografie zijn zeker? Maar
zo'n foto moet eigenlijk wel scherp zijn. Dat is hij niet. Hopelijk zie je dat ook. Misschien
voor landschapsfotografie een statief gebruiken.
Je gebruikt hier een diafragma van 4,5. Voor landschapsfotografie gebruik je beter een hoger F-nummer en dan heb je een groter gebied dat scherp is. Als er op het moment dat je de foto genomen hebt veel licht was, had je ook je Iso kunnen erlagen naar 100 (ipv 200).
Ook denk ik dat deze foto beter was geweest in kleur, voor landschappen en natuur vind ik dit aangenamer, maar dat is ook persoonlijke smaak.
Ann
Thanks voor de info! . Ja ik heb het liever in beide richtingen. Liefst donker, misschien misterieus, gevaarlijk, donkere herinnering? Zwaarmoedig is misschien het woord ervoor. Alsk iets heel mooi vind, hebk graag een zwart wit kopietje. dit is 1 van de weinige die enkel in zwart wit is, maar het beeld vroeg er wel om.
Ik gebruik ze ook voor bij mijn gedichten. Maar van je tips kan ik zeker leren hoor!
Comment