Fotoke van de eerste reeks. thoughts?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Road with no end
Collapse
X
-
-
Re: Road with no end
Oorspronkelijk geplaatst door Simona Bekijk berichtJa, dat zei ik dus ook al.
Ze zijn allemaal zo klein
Is volgens mij te klein op Imageshack gezet, hij is daar ook al maar 428 x 328 !
Ik heb hem zonder verkleinen even hier gezet en hij sis al een stuk groter hoor, URL knippen en deze zetten in afbeelding toevoegen!Last edited by Bruno D.G.; 31 oktober 2011, 23:57.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simona Bekijk berichtUrl knippen? Ik ben een computer leek!
Je zal zien, een wonder gebeurd.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simona Bekijk berichtMoh, zo een uitleg, het wonder was al gebeurd
Moest de middenste link nemen in plaats van de onderste
Nu ben ik klaar voor commentaar!
Maar on topic.
Delen van je foto zijn uitgebrand ( te licht ).
Hij is ook niet helemaal scherp.
Maar ik zie geen einde aan de weg.
mvg
Brunomvg Bruno D.G.
Comment
-
Seriously, te groot? man
Van het niet helemaal scherp zijn, heb ik nog opmerkingen gehad, ligt dat eigenlijk aan mij? Of is het gewoon de camera die niet wilt?
Als ik de te lichte delen aan zou passen tijdens het trekken, zou de rest dan niet donker worden?
Probleem is dat ik het niet zie terwijl ik er ben, ik zie thuis wel van oei, die is niet scherp, of ik heb teveel gewiebeld.
is hij kwa (hoe zal ik het zeggen) opvatting goed? Het beeld dat getrokken is, zie je daar wat in?
Comment
-
Of ik er wat in zie? Ja, een eindeloze weg. Zal wel de weg der fotografie zijn zeker? Maar
zo'n foto moet eigenlijk wel scherp zijn. Dat is hij niet. Hopelijk zie je dat ook. Misschien
voor landschapsfotografie een statief gebruiken.
Comment
-
-
dankje loeky. Ik kan er niet veel aan doen dat ze onscherp zijn vrees'k heb ook niet echt een extreem dure camera natuurlijk
kwi lwel eens kijken voor een statief als dat zou helpen
maar alsk het met scherper maken achteraf kan, dan graag zo ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simona Bekijk berichtdankje loeky. Ik kan er niet veel aan doen dat ze onscherp zijn vrees'k heb ook niet echt een extreem dure camera natuurlijk
kwi lwel eens kijken voor een statief als dat zou helpen
maar alsk het met scherper maken achteraf kan, dan graag zo ook
met een pocketcameraatje kan je ook scherpe foto's maken!
een statief is altijd goed!
en scherper maken achteraf is nu ook niet de bedoeling, hé. Je basisfoto moet al goed zijn.
Comment
-
Je gebruikt hier een diafragma van 4,5. Voor landschapsfotografie gebruik je beter een hoger F-nummer en dan heb je een groter gebied dat scherp is. Als er op het moment dat je de foto genomen hebt veel licht was, had je ook je Iso kunnen erlagen naar 100 (ipv 200).
Ook denk ik dat deze foto beter was geweest in kleur, voor landschappen en natuur vind ik dit aangenamer, maar dat is ook persoonlijke smaak.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Thanks voor de info! . Ja ik heb het liever in beide richtingen. Liefst donker, misschien misterieus, gevaarlijk, donkere herinnering? Zwaarmoedig is misschien het woord ervoor. Alsk iets heel mooi vind, hebk graag een zwart wit kopietje. dit is 1 van de weinige die enkel in zwart wit is, maar het beeld vroeg er wel om.
Ik gebruik ze ook voor bij mijn gedichten. Maar van je tips kan ik zeker leren hoor!
Comment
Comment