Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eilandje (Little Planet)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eilandje (Little Planet)

Door een post van Pbj hier ben ik ook eens in mijn archief gaan snuisteren en vond er eentje dat ik wel kon gebruiken voor een 'Little Planet', zoals het zo mooi genoemd wordt.
    Nieuwe (voor mij althans) dingen wil ik altijd wel eens proberen, ook als is het een beetje spelen met een foto. Benieuwd wat jullie er van vinden.
    Sorry voor de na-aperij Pbj, maar ik wou het ook eens proberen .

Shoot zou ik zeggen.
    Groetjes

Re: Eilandje (Little Planet)

Hehehe, heel goed gedaan al mis ik een strand aan een eiland met een palmboom
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Ik vind hem goed

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

knap gedaan, zeker niet alle foto's zijn geschikt voor deze aanpassing.
        presies een bonzai
        Nikon D90

Comment

mooooi!!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

mooi en plezant
            Flickr

Comment

Alsof ik op vakantie een geweldige draai om mijn oren heb gehad.

Comment

Speciaal

Comment

Ik vind het prachtig en origineel ook, echt waar hoor. Maar neem me niet kwalijk, toch stoort er me iets en ik kan niet echt vinden wat. Misschien omdat de planeet wat hoog in beeld en niet centraal staat ? doch je hebt de regel 1/3 toegepast, dus zou het dat niet mogen zijn bovendien zou het beeld niet meer in de lichtstralen staan, wat ik tenslotte ook mooi vind aan de foto. Misschien had je het beeld planeet beter lager geplaatst ? Misschien omdat je is het omdat aan de linker kant meer ruimte overgelaten heb dan aan de linker ? een licht gebrek aan symmetrie ? of heb je teveel gecropt aan de zijkanten en dat die lichtstralen daar afgebroken zijn ?
                  Kan je proberen om de lichtstralen wat sterker te maken, zou de foto misschien sterker maken ? Zoals je ziet ik weet het niet echt.

Ik zou zeggen probeer af en toe toch nog veel uit, het lukt je best.

Ps : ik probeer momenteel echt kritisch naar een beeld te kijken, zowel naar de mijne als naar die van anderen, vandaar al dat gereageer op...

Comment

Deze kan ik wel smaken. Zou enkel de hoeken wat opkuisen
                    FLICKR PHOTOSTREAM
                    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Leuk probeersel en geslaagd ook.
                      Heb bij het 's rollen eens een stukje onderaan weggelaten en dat kijkt voor mij beter.
                      Vraag me trouwens af wat die streepjes zijn die in de hoeken verschijnen. Vnd ze wat eigenaardig en leiden voor mij ook wat de aandacht af.
                      Ann
                      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                        Ik vind het prachtig en origineel ook, echt waar hoor. Maar neem me niet kwalijk, toch stoort er me iets en ik kan niet echt vinden wat. Misschien omdat de planeet wat hoog in beeld en niet centraal staat ? doch je hebt de regel 1/3 toegepast, dus zou het dat niet mogen zijn bovendien zou het beeld niet meer in de lichtstralen staan, wat ik tenslotte ook mooi vind aan de foto. Misschien had je het beeld planeet beter lager geplaatst ? Misschien omdat je is het omdat aan de linker kant meer ruimte overgelaten heb dan aan de linker ? een licht gebrek aan symmetrie ? of heb je teveel gecropt aan de zijkanten en dat die lichtstralen daar afgebroken zijn ?
                        Kan je proberen om de lichtstralen wat sterker te maken, zou de foto misschien sterker maken ? Zoals je ziet ik weet het niet echt.

Ik zou zeggen probeer af en toe toch nog veel uit, het lukt je best.

Ps : ik probeer momenteel echt kritisch naar een beeld te kijken, zowel naar de mijne als naar die van anderen, vandaar al dat gereageer op...
                        Ik heb niks liever als kritische kijkers/schrijvers, daar tracht ik uit te leren

Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
                        Deze kan ik wel smaken. Zou enkel de hoeken wat opkuisen
                        De ene is vóór de streepjes, de ander tegen

Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
                        Leuk probeersel en geslaagd ook.
                        Heb bij het 's rollen eens een stukje onderaan weggelaten en dat kijkt voor mij beter.
                        Vraag me trouwens af wat die streepjes zijn die in de hoeken verschijnen. Vnd ze wat eigenaardig en leiden voor mij ook wat de aandacht af.
                        Ann
                        Zou echt niet weten waar die streepjes vandaan komen. Zeker door de speciale bewerking, maar vraag me niet naar de technische uitleg.....

Groetjes en dank voor het kijken/schrijven allemaal (ook deze die hier gequoted werden )

Comment

Working...
                        X