Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canadese Oehoe.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canadese Oehoe.

    Hallo, deze Canadese Oehoe heb ik gefotografeert in de vlucht. Niet gemakkelijk voor de éérste keer dat ik zoiets deed. Zal wel daarom zijn dat hij niet scherp is, maar wou hem toch laten zien aan jullie. Alle tips zijn welkom. Bedankt om te kijken en eventueel te reageren. Groetjes, Jean-luc.



    Exif:
    F4
    iso 100
    1/500 sec
    104 mm

  • #2
    Re: Canadese Oehoe.

    yups Jean Luc ik kan het geloven dat het moeilijk was maar 't is toch een goeie poging
    ik zou het niet beter kunnen
    mvg jako
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

    Comment


    • #3
      Re: Canadese Oehoe.

      Bwaaaahhh, ik vind het hoofd en lichaam behoorlijk scherp hoor, mooi dier
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Canadese Oehoe.

        Een heel verdienstelijke poging!
        Het is helemaal niet makkelijk om zoiets helemaal scherp in beeld te brengen.

        Ik zou denken, diafragma iets meer gesloten, en iso wat omhoog.
        ( hier ben ik helemaal niet zeker van, aangezien het mij ook nog niet is gelukt )

        Comment


        • #5
          Re: Canadese Oehoe.

          Dat was een mooie treffer, nou beter zal ik het vast niet doen en vind dat hij inderdaad behoorlijk in beeld staat.
          Je hebt immers niet veel tijd om je fototoestel juist in te stellen als zo'n vogel je voorbij vliegt.

          Comment


          • #6
            Re: Canadese Oehoe.

            jako, Bruno, Elmor en Loeky, vriendelijk bedankt om te reageren. Grt.

            Comment


            • #7
              Re: Canadese Oehoe.

              Zeker en vast een verdienstelijke poging wat de oehoe betreft. De achtergrond vind ik hier wel veel te druk. Toch al knap vastgelegd !
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

              Comment


              • #8
                Re: Canadese Oehoe.

                Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                Zeker en vast een verdienstelijke poging wat de oehoe betreft. De achtergrond vind ik hier wel veel te druk. Toch al knap vastgelegd !
                Ik volg hier, maar kan begrijpen dat je in zo'n gevallen de achtergrond soms moet nemen zoals hij komt.
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                Comment


                • #9
                  Re: Canadese Oehoe.

                  Staat er behoorlijk scherp op maar mis toch de scherpte op de ogen om er een goede foto van te maken. Dus is het mischien een oplossing om de ogen iets te verscherpen, om deze foto te redden.
                  Wat cadrage betreft zou ik hem boven iets meer ruimte geven (gaat met zijn vleugels tegen het kader slaan en onderaan ietsjes minder plaats geven.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canadese Oehoe.

                    Beetje drukke achtergrond. Maar vanwege de moeilijkheidsgraad (en ook de eerste keer) toch een dikke proficiat
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X