Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede is heel mooi. Een ingehouden glimlachje dat haar charme ten goede komt, ook al
is er iets van spot in haar ogen te lezen. Het is wel nogal centraal maar dat stoort me niet.
Bij de eerste krijg ik het gevoel dat zij je een blik geeft van daar is ze weer met haar ko-
dak. Wiens idee was het om dat mens zo'n machine te geven? Het is maar een gevoel .
#1 is mij te fondantrozig en de scherpte op de ogen had nog beter gekund. Ik heb de (vage)
indruk dat er wat gepoetst is aan de huid.
#2 boeit mij veel meer. Niettemin: waarom zo jong reeds zo vergrijsd? Kijk eens naar het
histogram. Dan zie je dat je de lichten nog wel wat mag optrekken. Er zijn verschillende
werkwijzen voor. Daarna mag-ie van mij nog een mooie hoogdoorlaatverscherping hebben
(tenminste, zo ziet het er hier uit met een download).
De tweede foto en met name de kleuren versie is erg mooi. Persoonlijk zou ik buiten het gezicht (met uitzondering van de ogen en de mond) behoorlijk wat contrast toevoegen.
Comment