Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

denken ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • denken ..



    Mijn eerste foto dat ik hier durf plaatsen ... :-)
    Ik vind het voorlopig een van de mooiste dat ik al heb ...
    Last edited by dingedinge; 31 oktober 2011, 12:17. Reden: foto niet zichtbaar
    Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

  • #2
    Re: denken ..

    jammer genoeg zie ik geen foto...
    Marleen
    Marleen Stallaerts - Erembodegem
    Canon 1000D
    welkom op mijn fotopagina

    Comment


    • #3
      Re: denken ..

      raar ik weet niet wat ik misdaan heb ..
      Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

      Comment


      • #4
        Re: denken ..

        Oorspronkelijk geplaatst door marleenvdd Bekijk bericht
        jammer genoeg zie ik geen foto...
        Marleen
        IK ook niet, url plaatsen niet foto knippen en plakken!
        http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...kbarticleid=14 ( probeer dit eens )
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: denken ..

          Oorspronkelijk geplaatst door dingedinge Bekijk bericht


          Mijn eerste foto dat ik hier durf plaatsen ... :-)
          Ik vind het voorlopig een van de mooiste dat ik al heb ...
          Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
          IK ook niet, url plaatsen niet foto knippen en plakken!
          http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...kbarticleid=14 ( probeer dit eens )
          denk nu wel zichtbaar maar iets te groot natuurlijk :-(
          Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

          Comment


          • #6
            Re: denken ..

            Oorspronkelijk geplaatst door marleenvdd Bekijk bericht
            jammer genoeg zie ik geen foto...
            Marleen
            nu wel normaal ...
            Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

            Comment


            • #7
              Re: denken ..

              Eerst en vooral welkom op het forum hoor.Je moet helemaal niet aarzelen om je foto's te plaatsen, dit is nergens voor nodig,iedereen leert van elkaar.Dit is een beeld met een mooie uitstraling, maar helaas onderbelicht,had met een juiste belichting heel mooi kunnen zijn, want je hebt een mooie natuurlijke lichtinval,wat de compositie betreft,zou ik er bovenaan een stuk afdoen zodat de ogen op ongeveer 1/3 komen in de foto,dit oogt meestal mooier, en vooral hier omdat hetgeen wat er boven is,niet echt belangrijk is.Dus voor je verdere opnames goed je belichting in de gaten houden.Je kunt dit beeld wel nog iets beter krijgen in nabewerking,eens je histogram nazien.Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #8
                Re: denken ..

                nu zie ik hem wel

                foto en compo op zich héél mooi, dromerige sfeer komt goed tot uiting, maar zoals reeds vermeld onderbelicht.


                grtjes
                Marleen
                Marleen Stallaerts - Erembodegem
                Canon 1000D
                welkom op mijn fotopagina

                Comment


                • #9
                  Re: denken ..

                  Dank voor de goede raad :-))

                  groetjes Inge
                  Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: denken ..

                    Jouw foto heeft slechts een bestandsgrootte van 78 Kb. Je mag streven naar 500 Kb en dat
                    zal de presentatiekwaliteit ten goede komen.

                    Natuurlijk ook nog even zien te voldoen aan de forumregel van 900 pix/max over de
                    langste zijde.

                    In plaats van blauw zie ik hem toch liever in zwart/wit.

                    De sfeer is mooi maar ik mis wat scherpte (al zal jij wellicht vinden dat zoiets juist bij
                    de sfeer hoort).
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: denken ..

                      Volg plaatwerker. Jou model is . Het is een heel aantrekkelijke foto, kan alleen met nodige bewerkingen prachtig worden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: denken ..

                        ik vind hem eigenlijk wel mooi zò
                        indien ie iets kleiner zou zijn
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: denken ..

                          thanx all , ik weet nog niet goed genoeg foto's te bewerken in photoshop , kvolg avondschool maar daar zijn we nog niet aan toegekomen ... tgaat allemaal niet vlug genoeg ...:-))
                          Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: denken ..

                            Oorspronkelijk geplaatst door dingedinge Bekijk bericht
                            thanx all , ik weet nog niet goed genoeg foto's te bewerken in photoshop , kvolg avondschool maar daar zijn we nog niet aan toegekomen ... tgaat allemaal niet vlug genoeg ...:-))
                            welkom op dit forum. opgepast kan verslavend werken.
                            zeker als je vind dat je avond lessen niet snel genoeg gaan.
                            jammer genoeg ben ik er nooit aan begonnen, dit komt nog wel, hoewel, ik heb geen zin te betalen om een half jaar herhaling te horen van dingen die ik hier al heb geleerd.
                            waarmee ik wil zeggen dat je hier heel veel kan leren als je wil.

                            wat je foto betreft: de toning( blauw) is persoonlijke smaak, ik kan het wel warderen.
                            het is een zeer softe foto ( voor sommigen niet scherp genoeg) voor mij passend.
                            net als de iets of wat onderbelichting.

                            ik vind het geheel wel kloppen en kan de foto dus best warderen.
                            als binnenkomer

                            groetjes
                            renske

                            Comment


                            • #15
                              Re: denken ..

                              Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht

                              ik heb geen zin te betalen om een half jaar herhaling te horen van dingen die ik hier al heb geleerd.
                              groetjes
                              renske
                              ik denk dat je daar nog serieus van zou verschieten, er zitten er in mijn klas die hier geregeld foto's plaatsen in showcase en Hof's halen; en die toch zeggen dat ze al veel bijgeleerd hebben in de lessen (in ons geval € 88 voor 80 lesuren)
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X