Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
T had mooier geweest als ze in de camera keek... En de omzetting in Z/W komt naar mijn mening ook iets te grijs over... maar aangezien het je vriendin is kan je hem nog vele malen overdoen en zal er vast en zeker nog beter materiaal uitkomen
Edit: heb net eens op je FB-pagina gekeken... die waar je ze van bovenaanzicht fotografeert... waar ze een sjaal aan heeft en een tas over haar schouder...
Oogt veel spontaner en mooier! Daar is de verbetering dus al!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
T had mooier geweest als ze in de camera keek... En de omzetting in Z/W komt naar mijn mening ook iets te grijs over... maar aangezien het je vriendin is kan je hem nog vele malen overdoen en zal er vast en zeker nog beter materiaal uitkomen
Edit: heb net eens op je FB-pagina gekeken... die waar je ze van bovenaanzicht fotografeert... waar ze een sjaal aan heeft en een tas over haar schouder...
Oogt veel spontaner en mooier! Daar is de verbetering dus al!
dankje voor de info en kritiek, ik heb momenteel nog niet veel ervaring met portret (zelfs nog niet met fotografie) maar je kritiek wordt positief onthaald en ik kan er enkel uit leren
meestal trekt mijn vriendin altijd heel goed en komt ze altijd heel spontaan over op de foto, maar iedere foto die ze heeft staat haar glimlach in de spotlight en ik wou eens een andere kant van haar vastleggen, de iets serieuzere kant.
ik vind het licht hier niet zo goed zitten je drie kwart en bijde ogen vallen in de schaduw
de omzetting kan ook beter zoals al gezegt komt het wat grijs over,
blijven oefenen, goed kijken naar het licht en compo hiermee valt of staat een foto
Ik vind dit een mooi portret met een mooie uitstraling,men hoeft helemaal niet altijd in de camera te kijken,een iets hardere omzetting had wel gemogen,zo zou je meer contrast krijgen tussen je schaduwen en lichte partijen.Grtjes Francine
Comment