Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supercell in Limburg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Supercell in Limburg

Goedeavond iedereen,

Ik ben nieuw hier sinds gisteren ondertussen en ik wil jullie graag 1 van mijn beste werken tot nu toe laten zien,

Het is van een Supercell is Limburg dit was een uitzonderlijke gebeurtenis want die wolken zie je eigenlijk alleen maar in Amerika en als ze hier in België voorkomen zijn ze normaal nooit zo perfect van vrm maar deze was dat dus wel,

Ik ben trots om jullie de foto's te laten zien en deze foto's van de Lp Supercell in Limburg zijn gemaakt op 16juli 2010 met een nikon coolpix s520:

Kijk en beoordeel zelf maar:

Foto 2 is de beste eruit

Re: Supercell in Limburg

Hoewel twee het minst scherp is kies ik voor twee.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

welkom hier!
      2 is idd heel mooi van compo en dramatiek
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik zou direkt voor een andere locatie gekozen hebben.... de huizen staan in de weg en de aandacht gaat van lucht naar huis. Dat vind ik jammer. Mocht je de kans hebben om dit nog eens te kunnen zien/fotograferen kies dan voor een meer open ruimte maar wees jezelf bewust van de eventuele gevaren die zo een bui kan produceren....Ikzelf ben ook een beetje een weerfanaat en probeer ook zulke plaatjes te schieten. heb er hier ook enkele staan op bd. Jammer dat ze ook niet super en beter konden zijn .... groetjes
        http://500px.com/lishapics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lisha Bekijk bericht
          Ik zou direkt voor een andere locatie gekozen hebben.... de huizen staan in de weg en de aandacht gaat van lucht naar huis. Dat vind ik jammer. Mocht je de kans hebben om dit nog eens te kunnen zien/fotograferen kies dan voor een meer open ruimte maar wees jezelf bewust van de eventuele gevaren die zo een bui kan produceren....Ikzelf ben ook een beetje een weerfanaat en probeer ook zulke plaatjes te schieten. heb er hier ook enkele staan op bd. Jammer dat ze ook niet super en beter konden zijn .... groetjes
          ik denk niet dat TS veel tijd had om een andere locatie te kiezen, aangezien dit dus blijkbaar een uitzonderlijke gebeurtenis betrof.
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

indrukwekkend maar ook weer niet echt SUPER.
            kijk eens hier:.

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              indrukwekkend maar ook weer niet echt SUPER.
              kijk eens hier:.

grt,bouk.
              Ja dat weet ik maar die mannen daar hebben allemaal professioneel materiaal en ik heb deze foto's ook maar gemaakt met een nikon s520 coolpix van 8megapixels

En thanx voor al de tips tot hiertoe al en uiteraard met zo een weerfenomeen heb je natuurlijk niet veel tijd om ergens anders foto's te gaan maken

Comment

KNap opgemerkt, de 2de is naar mijn keuze ook de beste, enkele jammer dat idd juist het huis en die boom ervoor staan, de andere huizen storen me niet echt.

Al bij al toch knap gedaan, zeker aangezien je niet over professioneel of semi profesioneel materiaal beschikte.

Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
                X