Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad jammer van de overbelichte delen, voor de rest wel een leuk beeld.
Je kan misschien proberen de overbelichte delen wat te bewerken, maar perfect gaat het helaas niet worden.
Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro
Bedankt voor de reacties.
Hij is inderdaad op plaatsen overbelicht maar kon het niet laten deze foto toch te delen. Ik heb geprobeerd de overbelichting weg te werken maar was niet tevreden over het resultaat (heb geen ervaring met bewerken) dus toch maar een zo goed als origineel gepost.
Ik heb 3 van die blonde kindjes in huis en bij volle zon is dat niet gemakkelijk vast te leggen, iemand tips?
... het is niet mijn gewoonte om foto's in iemands anders topic te plaatsen, maar...
ik zet hem hier om je te tonen wat ik bedoel
ik verwijder hem wel indien je dat wil
Forumreglement: artikelen 3.9 en 7.10.
Wat is er mis met een (meer bescheiden) linkje of wat geduld om de toestemming vooraf te verkrijgen?
Comment