Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Under the Rainbow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Under the Rainbow

Oorspronkelijk geplaatst door ChristiaanE Bekijk bericht
    hoe doe ik dat?
    "aanpassen
    meer opties"

en dan onder "lettertypen" het 5e symbooltje
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Heel mooi speciaal plaatje... meestal verwacht je toch wel regen of iets dergelijks bij een regenboog te zien

De man die de strepen geschilderd heeft op de weg had trouwens ook last van vermoeidheid precies... na de 6de streep van vanvoor te beginnen,wijkt hij ineens naar links af. haha
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
        Heel mooi speciaal plaatje... meestal verwacht je toch wel regen of iets dergelijks bij een regenboog te zien

De man die de strepen geschilderd heeft op de weg had trouwens ook last van vermoeidheid precies... na de 6de streep van vanvoor te beginnen,wijkt hij ineens naar links af. haha
        Hehe, denk dat verveling ook een mogelijke oorzaak kan zijn, er zijn namelijk niet veel wegen op IJsland, enkel een grote 'ringweg' rondom het eiland, dus als je hem opnieuw moet verven is het gewoon kilometers lang rechtdoor . Dit in combinatie met de natuur er rond, hierdoor zou je aandacht wel eens kunnen verslappen.

Bedankt trouwens voor de positieve reacties, dit is 1 van mijn eerste foto's waardoor ik echt geprikkeld werd om mij wat meer in fotografie te verdiepen!!
        Canon D600 - Canon D40 - Sigma 18-200mm - Sigma 2.8 17-50mm

Comment

Knap wat de kleuren betreft maar lijnenspel zit niet helemaal goed volgens mij. Alle, dat is toch wat ik ervan denk met mijn kennis over compositie. Het zou nog krachtiger geweest zijn moest de weg bijvoorbeeld vertrekken vanuit de hoek van je foto en het huisje (wat toch enigszins de aandacht trekt) iets meer naar links zetten...

Comment

Wauw echt heel mooi!

Comment

Heel mooi hoor Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

wel ik vind het een hele mooie ikben al vaak komen kijken omdat ik 1 het een goeie vind en 2 om dat er mss nog aan verbetert kan worden, dit laatste ben ik niet echt zeker maar mss moet je is trachtern van wat te croppen, het formaat behouden en onder en rechts wat aan af zodat de onderste lijn wegvalt en de plaats waar de regenboog de grond raakt op een sterker punt in de foto komt te zitten

groetjes
                renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                  wel ik vind het een hele mooie ikben al vaak komen kijken omdat ik 1 het een goeie vind en 2 om dat er mss nog aan verbetert kan worden, dit laatste ben ik niet echt zeker maar mss moet je is trachtern van wat te croppen, het formaat behouden en onder en rechts wat aan af zodat de onderste lijn wegvalt en de plaats waar de regenboog de grond raakt op een sterker punt in de foto komt te zitten

groetjes
                  renske
                  Ik heb hem wat aangepast, ik ben persoonlijk toch meer fan van de originele versie, aangezien daar de weg nog veel meer diepte geeft, zeker in combinatie van de rechterheuvel die je mee ziet lopen met de weg. Maar dat is natuurlijk persoonlijk...
                  Last edited by ChristiaanE; 2 november 2011, 15:25.
                  Canon D600 - Canon D40 - Sigma 18-200mm - Sigma 2.8 17-50mm

Comment

Update
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Mooie plaat

Comment

Working...
                      X