Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schim

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
    @ Chelle en Eddy, bedankt voor jullie reacties!

Robby, als het niet goed is, mag en moet het inderdaad gezegd worden. Maar in jouw tekst vind ik niet terug waarom jij vindt dat dit experiment mislukt is. Misschien kun je eens uitleggen waarom dit volgens jou een mislukte foto is, zodat ik er iets kan uit leren? Alvast bedankt!
    Waar zeg ik dat de foto mislukt is. Integendeel zeg ik dat het een mooie is in mijn laatste zinnetje. Maar over de foto hoe je ze geplaatst heb kan ik niet veel zeggen.
    Soms heeft en foto en bepaalde functie en deze is hier voor mij met een aangepaste tekst , die van een kaart.
    Dus voor mij is deze foto zeker geen mislukking.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Op deze manier zou ik ze ik de vuilbak kipperen.
      Niet intressant, willen maar niet kunnen, experiment mislukt en nu begint ze stilaan kwaad te worden Als het niet goed is moet het gezegd worden.

Maar zet links een gepaste tekst en je hebt een mooie kaart met een lekker sfeertje.

Robby BB
      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Waar zeg ik dat de foto mislukt is. Integendeel zeg ik dat het een mooie is in mijn laatste zinnetje. Maar over de foto hoe je ze geplaatst heb kan ik niet veel zeggen.
      Soms heeft en foto en bepaalde functie en deze is hier voor mij met een aangepaste tekst , die van een kaart.
      Dus voor mij is deze foto zeker geen mislukking.
      Robby BB

Aangezien je hierboven zegt dat je de foto in de vuilbak zou kipperen, dat het willen is maar niet kunnen, dat het experiment mislukt is,...

Als ik het goed begrijp, dan bedoel je dat de foto OK is als ze gebruikt wordt in een kaartje, maar niet als foto op zich... Zoiets?
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Aangezien je hierboven zegt dat je de foto in de vuilbak zou kipperen, dat het willen is maar niet kunnen, dat het experiment mislukt is,...

Als ik het goed begrijp, dan bedoel je dat de foto OK is als ze gebruikt wordt in een kaartje, maar niet als foto op zich... Zoiets?
        Nele, ken je het programma "De Kazakkendraaiers" ?
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Mvg,
          Eddy
          Ik niet, leg eens uit. Misschien zijn er nog die het niet kennen.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Mvg,
            Eddy
            Van naam wel, maar van inhoud niet... Heb ik één of andere verwijzing gemist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              Het lijkt kunstzinnig, als je dit zo hebt willen fotograferen, is je opzet gelukt .
              Het is echter niet zo mijn smaak.
              Mijn smaak is het ook niet echt, maar kunstzinnig is het zeker!
              Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
              Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Geslaagd abstract werk en het rood mag ook wel eens
                Mooi contrast met de schim.
                Photography is an art of observation.

Comment

Yep, maar andere zullen er zeker een andere mening over hebben
                  Robby BB

Comment

voor mij is het een experiment waar nog wat werk aan is, je bent op goeie weg.
                    ik ben al meerdere malen komen kijken ( dit om te zien of mij idé over de foto veranderede na verschillende malen te bekijken wat soms het geval is)
                    hier blijf ik een beetje op lijn honger zitten, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen het lijkt er op alles wat naar binnen (cirkel) draait net voor het gezicht, het gezicht lijkt hier door wat afgebeten (verwoord het niet heel juist maar weet niet hoe dit beter te verwoorden) ik had liver de aflijning van het gezicht wel gezien, zeker niet scherp of perfecht af gelijnd maar nu lijkt het een persoon zonder aangezicht.

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

indien nog vragen of verduidelijking mag je me steeds vragen zelf pm

groetjes
                    renske

Comment

Linsey, Pixxel en Robby, bedankt voor jullie reactie en toelichting!

Renske, ik begrijp wat je bedoelt en kan er wel inkomen. Mij stoort het persoonlijk niet, maar bedankt voor je eerlijke mening!

Comment

Van naam wel, maar van inhoud niet... Heb ik één of andere verwijzing gemist?
                        Je vind in dit topic toch iemand die daar dadelijk kan in meespelen
                        Mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

Comment

Je vind in dit topic toch iemand die daar dadelijk kan in meespelen
                          Mvg,
                          Eddy
                          Ik wist niet dat we hier in het topic "RA RA RA" Zitten.
                          kun je mischien nog een hint geven
                          Robby BB

Comment

Working...
                          X