Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vechten tegen de tijd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vechten tegen de tijd.

Deze foto is een beeldvorming : Dit is een samenvoegsel van verschillende foto's die ik getrokken heb. De samenvoegsel was nodig omdat het decor van de achtergrond nogal hoog stond en de figuren die erop horen nogal klein zijn en dus in één keer niet getrokken konden worden, maar samen vormen ze wel degelijk het beeld dat in mijn hoofd ontsproot en de titel die erbij hoort, heb ik echter wat aangepast.

Wat ik gewoon wil weten of jullie het geheel zien zitten in samenspraak met de titel die eraan toegevoegd werd. De prefix plaats ik er echter niet bij omdat het nu van weinig belang is. Het gaat nu immers om het totaal beeld.

Nu maar duimen

Re: Vechten tegen de tijd.

jammer dat je ventje minder scherp is dan je boom daarentegen
    'k vind het wel geen slecht idee
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ja, inderdaad, dat komt omdat ik het ventje erg moet vergroten. Dat werk zal beter tot zijn recht komen denk ik als ik een macroobjectief in mijn bezit zou hebben. + een JJC led.48A zou kunnen helpen.
      Wat ik nog wel wil uitproberen is zelf een decor in elkaar zetten en het alzo fotograferen. Ik heb wel nog in de garage een grillige boomstronk liggen, wordt ook vaak gebruikt als decor. Misschien helpt dat ook.
      Al heb ik al bij een ander soortgelijk werk, zo'n tafereel in zijn geheel gefotografeerd maar het had geen dieptegevoel. Dus een
      Maar ik pieker en blijf denken en hopelijk zal het wel vinden hoe ik dat het best zal oplossen.

Comment

Heel leuk idee. Uitvoering vind ik ook wel goed gedaan, alleen zou ik het manneke iets donkerder maken, want nu springt hij er iets te veel uit, wat het minder geloofwaardig maakt.
        Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Het is een heel mooi idee,en het ventje mag van mij gerust iets licht blijven,het geeft een gevoel van sprookjesachtigheid,hoeft helemaal niet realistisch te zijn voor mij,alleen jammer van je onscherpte op het riddertje,maar je komt er wel uit denk ik,eens dat opgelost,zal je een heel origineel werkje krijgen Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

bedankt allemaal voor jullie reacties. En ik denk dat ik het gevonden heb Francine. Eerst wat oefenen en dan tonen.

Comment

Goed creatief bezig geweest
              Indien je alle afzonderlijke elementen beter hetzelfde kunt laten overkomen in het totaalbeeld wordt zoiets heel goed denk ik.

Grtz,
              Kurt

Comment

Working...
              X